Firma » Reklama

Metafora domu nagrodzona

Metafora domu nagrodzona
Zobacz więcej zdjęć »
Niemal naga kobieta w ciąży przesłonięta szalem, czule obejmująca swój brzuch – tak wygląda layout reklamowy firmy Gant Development, który został listopadowym zwycięzcą konkursu City Plakat organizowanego przez Cityboard Media.

Zwycięski plakat reklamuje poznańską inwestycję mieszkaniową Gant Development - Osiedle Karpia. - Chcieliśmy wyróżnić się w natłoku projektów bazujących na wyidealizowanym wizerunku rodziny, która wprowadza się do swojego nowego mieszkania - mów Dariusz Wilk, Dyrektor Marketingu Gant Development.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W metaforyczny sposób przedstawiliśmy dom jako miejsce komfortowe i bezpieczne, niczym łono matki. Stworzyliśmy obraz kobiety - matki, strażniczki domowego ogniska, silnej i podejmującej ważne decyzje życiowe w zgodzie ze sobą.Wyróżniona kreacja przygotowana przez dział marketingu Gant Development jest jednym z elementów kampanii obecnej na outdoorze, w prasie i Internecie, którą uzupełnia hasło „Mamy dla Ciebie wyjątkowe mieszkanie...Wypełnij je tylko miłością". Wśród layoutów, jakie w listopadzie pojawiły się na nośnikach Cityboard Media uznanie jurorów zdobyły także: reklama łódzkiego sklepu IKEA: Warszawa za Łodzią. Ikea w Łodzi. Największa w Polsce (plakat autorstwa Team One, II miejsce) oraz layout reklamujący produkty marki Salomon (klient: Amer Sports Poland Sp. z o.o., III miejsce).

City Plakat jest realizowany przez firmę reklamy zewnętrznej Cityboard Media i Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej. W ramach konkursu City Plakat profesorowie SWPS co miesiąc typują trzy, w ich ocenie najlepsze, layouty reklamowe, jakie w danym miesiącu pojawiły się na nośnikach Cityboard Media. Layouty, które na przestrzeni roku zajmą pierwsze miejsca w comiesięcznych odsłonach konkursu, będą ubiegać się o tytuł Plakat Roku i towarzyszące mu nagrody: konsultację specjalisty z SWPS do layoutu przy następnej kampanii, a także miesięczną kampanię reklamową na nośnikach 6x3 m od Cityboard Media gratis. Konkurs ruszył się we wrześniu 2009 r., zaś jego rozstrzygnięcie nastąpi we wrześniu 2010 r.

Cityboard Media - lider rynku wielkoformatowej reklamy zewnętrznej. Działa na polskim rynku od 1996 roku i przez cały okres swojego istnienia konsekwentnie utrzymuje niekwestionowaną pozycję liderai prekursora. Posiada sieć ekskluzywnych nośników reklamowych o ogólnopolskim zasięgu. Wykorzystuje zaawansowane badania outdooru oraz narzędzia do planowania i pomiarów efektywności kampanii. Jest założycielem Instytutu Cityboard Media, będącego nowoczesną platformą wymiany wiedzy i doświadczeń praktyków reklamy ze środowiskiem naukowym.
W 2009 r. firma po raz czwarty zajęła pierwsze miejsce w ogólnej ocenie Klientów w rankingu biur reklamy outdoorowej opracowanym przez magazyn Media&Marketing Polska. W lutym 2009 otrzymała również nagrodę Impactor w kategorii Najbardziej Podziwiana Firma Out Of Home Roku.

Agnieszka SabatSenior Account ExecutiveMail: agnieszka.sabat@agencja21.plTel: 0 22 511 13 85Agencja 21ul. Brukselska 44A lok. 403-973 Warszawawww.agencja21.pl Agata Zawada Specjalista ds. PR Cityboard MediaMail: agata.zawada@cityboard.plTel: 0 22 860 66 40 wew. 145/ 0 600 900 404Cityboard Media Sp. z o.o.Ul. Stawki 200-193 Warszawa

www.cityboard.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

agencja21

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »