Technologie » Komputery
Microsoft Dynamics CRM zwiększa efektywność sprzedaży dzięki Sales Productivity
Dzięki płynnej integracji narzędzi zwiększających efektywność sprzedaży
z aplikacjami biznesowymi rozwiązanie może zapewnić specjalistom ds. sprzedaży znacznie większe możliwości. Sales Productivity będzie dostępne w promocyjnej cenie 65 USD miesięcznie za jednego użytkownika. Obecnie użytkownicy systemu Office 365 mogą skorzystać z upgrade'u do rozwiązania Sales Productivity w cenie 45 USD miesięcznie za użytkownika, czyli o ok. 50% taniej w porównaniu z ofertą innych dostawców. Oferta w promocyjnych cenach jest dostępna na całym świecie od 8 października br.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Produktywność ma kluczowe znaczenie we wszystkich organizacjach zajmujących się sprzedażą, gdzie wymagana jest szybka reakcja na potrzeby klienta. Poprzez połączenie Microsoft Dynamics CRM Online, uznanego lidera na rynku systemów do zarządzania relacjami z klientem, z Office 365, wiodącym rozwiązaniem zwiększającym produktywność, Microsoft dąży do usprawnienia pracy w całym przedsiębiorstwie oraz poza nim - bezpośrednio z partnerami i klientami firmy. Wykorzystując narzędzia dostępne w ramach Office 365 zintegrowanego z Microsoft Dynamics CRM Online, takie jak Outlook, Lync, Skype i Yammer, organizacja może udoskonalić komunikację i zwiększyć wydajność sprzedaży.
„Dział Microsoft Dynamics zawsze podkreśla znaczenie integracji narzędzi zwiększających wydajność z aplikacjami biznesowymi - w istocie jest to podstawa naszej strategii" - powiedział Bob Stutz, corporate vice president, Microsoft Dynamics CRM. „Stworzyliśmy nasze produkty w taki sposób, aby płynnie współdziałały ze sobą od samego początku, a nowa oferta sprawia, że nasi klienci mogą obecnie jeszcze łatwiej czerpać korzyści z tego połączenia. Microsoft Dynamics CRM, Office 365 i Power BI to pakiet gwarantujący sukces" - dodał.
Klienci mogą już teraz czerpać korzyści z oferty Microsoft. Przedsiębiorstwa wybierają Microsoft Dynamics CRM Online spośród konkurujących ze sobą dostawców, biorąc pod uwagę jego bezproblemową integrację z Office 365, intuicyjny interfejs użytkownika oraz dostęp do danych w czasie rzeczywistym.
Jedną z firm, które zdecydowały się rozwiązanie Sales Productivity firmy Microsoft, jest Grant Thornton LLP (Grant Thornton) - wiodąca na świecie, amerykańska organizacja audytorsko-doradcza. Przedsiębiorstwo wybrało rozwiązanie Sales Productivity, zastępując nim dotychczas wykorzystywany system, aby zaoferować swoim klientom coś więcej niż konkurencja - spersonalizowane usługi i bliższe relacje.
Dzięki rozwiązaniu Microsoft firma Grand Thornton odnotowała 700% wzrost liczby kontaktów w swoim systemie w porównaniu z poprzednim oprogramowaniem i 450% wzrost liczby szans sprzedażowych, co przekłada się na 5,5 razy więcej okazji zarządzanych w systemie. Z systemem Microsoft zespoły sprzedażowe mogą łatwo identyfikować trendy wpływające na zachowania klientów i dzięki temu aktywnie do nich docierać. Rozwiązanie umożliwiło także zwiększenie lejka sprzedażowego, zapewniając nie tylko większą liczbę wykorzystanych szans sprzedażowych, lecz także ich wyższą wartość - skuteczność zawierania umów handlowych wzrosła o 39%, a ich średnia wartość zwiększyła się o 36%.
Inną organizacją, która z powodzeniem czerpie korzyści z rozwiązania Sales Productivity, jest Metro Bank, który wybrał Microsoft Dynamics CRM, Office 365, Yammer oraz Power BI, aby zapewnić swoim pracownikom narzędzia, które pozwolą im nawiązywać spersonalizowane interakcje z klientami będące wizytówką firmy, a także działać w bardziej elastyczny sposób. W przypadku takich organizacji jak Metro Bank, dla których doświadczenia klienta są najważniejsze, Microsoft Dynamics CRM wraz z Office 365 są niezbędnym elementem działalności.
***
Informacje o firmie:
Microsoft jest liderem branży nowych technologii - dostawcą produktów i usług dla konsumentów oraz klientów instytucjonalnych i komercyjnych. Wśród sztandarowych produktów oferowanych przez Microsoft jest system operacyjny Windows. Jego najnowsza wersja - Windows 8 to pierwszy w pełni dotykowy system operacyjny Windows, który działa na klasycznych komputerach, ale także urządzeniach z ekranami dotykowymi, w tym również na tabletach. Wraz z premierą Windows 8 Microsoft wprowadził na rynek również pierwszy komputer sygnowany własnym logo - Microsoft Surface. System operacyjny Windows dostępny jest również w wersjach na platformę mobilną - Windows Phone oraz platformę serwerową - Windows Server. Kluczową pozycję w portfolio Microsoftu zajmuje również Microsoft Office, powszechnie używany zestaw aplikacji wspierających komunikację i produktywność. Ponadto w ofercie spółki znajdują się również rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics.
Microsoft jest również liderem w zakresie rozwiązań dostarczanych w formie usług w modelu cloud computing, i jako jedyny dostawca posiada w pełni kompleksową ofertę zarówno aplikacji, infrastruktury, jak i platformy programistycznej w formie usług w chmurze obliczeniowej. Rozwiązania chmurowe oferowane przez Microsoft mogą być dostarczane klientom w modelu chmury publicznej, jak np. usługa Office 365 czy Windows Azure, ale również w modelach chmury prywatnej oraz hybrydowej, która jest połączeniem obu poprzednich modeli dostosowanym do potrzeb klienta.
Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia blisko 90 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce.
Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 802 000 (opłata według stawek Twojego operatora).
Dodatkowych informacji udzielą:
Agnieszka Dziedzic
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: adziedzi@microsoft.com
Joanna Frąckowiak
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: joannafr@microsoft.com
Anna Klimczuk
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: v-anszte@microsoft.com
Marek Zaleski
Microsoft Sp. z o.o.
tel. 22 594 15 43
fax 22 594 10 02
kom. +48 505 191 543
e-mail: b-mazale@microsoft.com
Patrycja Buks
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: a-pabuks@microsoft.com
Nadesłał:
EW
|
Komentarze (0)