Firma » Bankowość

Miej cel przed oczami i oszczędzaj w Getin Banku

Nowa kampania reklamowa Getin Banku promująca Konto Oszczędnościowe pokazuje jak wytrwać w postanowieniu systematycznego oszczędzania i zrealizować marzenia. Gwarantem sukcesu jest jasno określony cel. Kampania potrwa do końca czerwca i obejmie telewizję, prasę oraz Internet.

Nowa kampania reklamowa Getin Banku promująca Konto Oszczędnościowe pokazuje jak wytrwać w postanowieniu systematycznego oszczędzania i zrealizować marzenia. Gwarantem sukcesu jest jasno określony cel. Mając go zawsze przed oczami, np. w postaci zdjęcia wymarzonej podróży przyczepionego na lodówce, łatwiej zmotywować się do działania i osiągnąć sukces. Realizację planu dodatkowo ułatwia promocyjne oprocentowanie konta, na którym środki pracują z jeszcze większym zyskiem. Kampania potrwa do końca czerwca i obejmie telewizję, prasę oraz Internet.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


„Człowiekowi ciężko jest wytrwać w postanowieniu, kiedy nie ma jasnego celu przed oczami. Tak samo ciężko wytrwać w oszczędzaniu, kiedy nie motywuje człowieka jakaś myśl, choćby o wakacjach. Dlatego jeśli chcesz wytrwać w oszczędzaniu, miej na oku konkretny cel" radzi bohater spotu reklamowego w nowej kampanii Getin Banku, która wystartowała w tym tygodniu. Promując efektywny sposób na oszczędzanie, Bank dodatkowo zachęca Klientów atrakcyjnym oprocentowaniem, które przez pierwsze 3 miesiące wynosi aż 3,5%. Promocja dotyczy nie tylko nowych, ale również obecnych posiadaczy Kont Oszczędnościowych. W ich przypadku promocyjne oprocentowanie będzie obejmowało maksymalnie 100 000 zł nowych środków wpłaconych na rachunek.

- Jesteśmy Bankiem praktycznym, który dostarcza Klientom prostych, wygodnych rozwiązań ułatwiających zarządzanie finansami. Konto Oszczędnościowe pozwalające na elastyczne wpłaty i wypłaty jest tego najlepszym przykładem. Przygotowując kampanię postanowiliśmy jednak skupić się na zwiększeniu motywacji Polaków do oszczędzania. Dlatego pokazujemy jak odpowiednie nastawienie, a przede wszystkim jasno określony cel, który stale ma się przed oczami, może pomóc w odłożeniu pieniędzy na realizację wymarzonych planów. Wizualizacja efektu końcowego to klucz do sukcesu. My zaś oferujemy Konto do ulokowania środków, które dzięki atrakcyjnemu oprocentowaniu dodatkowo przyśpieszy moment osiągnięciu celu - mówi Natalia Załęcka, Dyrektor Marketingu Getin Noble Banku.

Oprócz Konta Oszczędnościowego Getin Bank oferuje wiele rozwiązań, które nie tylko pomagają w systematycznym oszczędzaniu, ale dodatkowo motywują i sprawiają, że staje się ono zabawą. Celowe Konta Oszczędnościowe (CKO) z zaczerpniętymi z gier wskaźnikami postępu w bankowości elektronicznej pozwalają jednocześnie odkładać aż na 5 różnych celów. Konto Skarbonka premiuje aktywnych użytkowników i pozwala na korzystanie z opcji „Zachowaj Resztę", umożliwiającej zaokrąglanie płatności dokonywanych kartą płatniczą do pełnych 1, 5 lub 10 zł i przelewanie nadwyżek na oprocentowany rachunek, zaś aplikacja „Oszczędź Sobie" umożliwia spontaniczne odkładanie drobnych kwot.

Kampania promująca Konto Oszczędnościowe 3,5% obejmie spoty telewizyjne, prasę i Internet. Kreację przygotowała Agencja Good. Za zakup mediów odpowiada MediaWest, wsparciem PR kampanii zajmuje się Lighthouse Consultants.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Getin Bank
http://www.getinbank.pl/

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »