Społeczeństwo » Społeczeństwo

Milka tworzy magię Świąt

Ruszyła właśnie świąteczna kampania marki Milka. Opiera się ona na dwóch głównych filarach: kontynuacji zeszłorocznej współpracy ze SZLACHETNĄ PACZKĄ oraz wyjątkowym konkursie konsumenckim.

Milka tworzy magię Świąt

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Nowa świąteczna kampania marki

Ruszyła właśnie świąteczna kampania marki Milka. Opiera się ona na dwóch głównych filarach: kontynuacji zeszłorocznej współpracy ze SZLACHETNĄ PACZKĄ oraz wyjątkowym konkursie konsumenckim, dzięki któremu najmilsze życzenia świąteczne przesłane przez konsumentów będzie można zobaczyć na tablicach reklamowych w wybranych miastach Polski. Kampania będzie wspierana kompleksowo: poprzez spoty w telewizji, działania w Internecie i social mediach, w punktach sprzedaży oraz na outdoorze. 

Milka po raz drugi pomaga pomagać

Zeszłoroczna edycja SZLACHETNEJ PACZKI zaowocowała ogromnym zaangażowaniem Polaków w pomaganie - zjednoczyła w tej szlachetnej idei blisko milion osób, które pomogły 19 580 rodzinom.
W tym roku Milka postanowiła ponownie zaangażować się w tę świąteczną akcję, obchodzącą 15-lecie swojej działalności. Aby uczynić te Święta wyjątkowymi dla wielu potrzebujących rodzin, Milka po raz drugi przekazała na działalność Szlachetnej Paczki pół miliona złotych. Każdy może włączyć się w pomoc, wybierając podczas zakupów produkty Milka na Święta. Marka zachęca też do przygotowania własnej paczki - od 21 listopada poprzez stronę www.szlachetnapaczka.pl można wybrać Rodzinę. Czas Świąt, czas bycia razem wyjątkowo sprzyja umacnianiu relacji - pomagając razem, czynimy świat i siebie lepszymi, do czego gorąco zachęca Milka. 

Najmilsze i największe życzenia w Polsce

Milka postanowiła również w te Święta zaskoczyć konsumentów i dać im szansę na złożenie życzeń swoim najbliższym w nietypowy sposób. W tym celu przygotowała konkurs konsumencki, w którym zachęca wszystkich do ciepłych, świątecznych gestów. Zasady są proste: pomiędzy 23 listopada a 6 grudnia wystarczy wysłać życzenia poprzez www.fioletowastrona.pl; 8 grudnia poznamy trzystu zwycięzców konkursu. Ich życzenia znajdą się nie tylko w skrzynce mailowej bliskiej osoby, ale także pojawią się na tablicy reklamowej w drugiej połowie grudnia w wybranej lokalizacji w Polsce! 

„Cały rok czekaliśmy na magiczny czas Świąt. Długo zastanawialiśmy się nad tym, co możemy zrobić, aby uczynić tegoroczne Święta Polaków naprawdę wyjątkowymi. Zapraszamy do udziału w naszym konkursie wszystkich, którzy chcieliby w niezwykły sposób podkreślić siłę relacji łączących ich z najbliższymi. Kto wie, czyje życzenia zobaczą mieszkańcy największych miast Polski? Ponadto kupując produkty Milka każdy z nas wspiera bożonarodzeniową akcję SZLACHETNA PACZKA. Dzięki takim drobnym gestom możemy pomóc potrzebującym i sprawić, że ich Święta będą piękniejsze." - mówi Urszula Czerniawska, Junior Brand Manager Milka, Mondelez Polska.

Komunikacja akcji

Akcja świąteczna Milki jest wsparta zintegrowanymi działaniami w telewizji (emisja spotu w TV, VOD i kinach), a także obszarze digital oraz w punktach sprzedaży i na outdoorze. Spot zobaczyć można od 16 listopada w głównych stacjach tv. Podczas tegorocznej kampanii marka zaplanowała intensywne działania komunikacyjne adresowane do użytkowników mediów społecznościowych (Facebook, YouTube); zadbała przy tym o wygodę coraz większego grona użytkowników Facebooka korzystających z urządzeń mobilnych. Będą oni mogli zobaczyć filmiki zachęcające do wsparcia Szlachetnej Paczki w wygodnym formacie 1:1. Przy okazji ponownej kooperacji ze Szlachetną Paczką Milka zaangażowała do współpracy także blogerów, którzy co roku są niezwykle ważnym kanałem mobilizującym internautów do wsparcia akcji.

Za pomysł, strategię, kreację, komunikację w mediach społecznościowych, budowę strony internetowej i koordynację wszystkich aktywności odpowiada agencja SMG we współpracy z Mondelez Polska. Spot zrealizowała agencja Crispin Porter + Bogusky. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Carat, a za działania PR - agencja RC2. 

Więcej informacji na temat świątecznej kampanii marki można znaleźć na stronie www.fioletowastrona.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

RC2

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »