Firma » Reklama

Mobilvi promuje nowy model Mitsubishi

Mobilvi promuje nowy model Mitsubishi
Zobacz więcej zdjęć »
Mobilvi realizuje kampanię reklamową w mobilnym internecie dla marki Mitsubishi. Celem działań jest promocja nowego modelu Mitsubishi ASX. Akcja prowadzona jest na zlecenie domu mediowego Starcom.

Pod hasłem „Nowy ASX. Japoński wzór doskonałości” ruszyła kampania samochodów Mitsubishi w mobilnym internecie.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Bannery reklamowe emitowane są w serwisach i aplikacjach mobilnych należących do sieci reklamy mobilnej Mobilvi. Na potrzeby kampanii firma Mobilvi zaadaptowała kreacje reklamowe przystosowując je do standardów obowiązujących w mobilnym internecie. Opracowano również dedykowaną stronę docelową w wersji mikro, zoptymalizowaną pod kątem wyświetlania na ekranach telefonów komórkowych. Bannery kierują do mobilnej witryny www.mitsubishi.mobilvi.com, za pośrednictwem której można umówić się na jazdę próbną nowym Mitsubishi ASX. Wystarczy kliknąć przycisk „zamów jazdę próbną”, wybrać dilera samochodowego oraz podać numer telefonu. Działania rozliczane są w modelu CPC, czyli za każdego pozyskanego unikalnego użytkownika.

Kampania rozpoczęła się 11 października i potrwa do końca miesiąca.

Mobilvi została założona w maju 2010 roku przez firmę Novem, specjalizującą się w reklamie efektywnościowej, która zdecydowała wejść na rynek reklamy w mobilnym internecie. Mobilvi realizuje kampanie reklamowe w telefonach komórkowych i urządzeniach przenośnych pozwalających na korzystanie ze stron internetowych oraz aplikacji mobilnych. Firma wykorzystuje technologię mOcean (Mobile Ad Serving Technology), która umożliwia zawężenie emisji przekazu reklamowego do operatora, rodzaju urządzenia mobilnego czy systemu operacyjnego. Mobilvi tworzy produkty w oparciu o najnowsze technologie. Pozwalają one między innymi na precyzyjne dotarcie z reklamą do odbiorców znajdujących się w danej lokalizacji.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Front PR

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »