Firma » Reklama
Novem realizuje kampanie dla Play
                ![]()  | 
        
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Novem odpowiada za kompleksowe zrealizowanie programu wsparcia sprzedaży telefonów komórkowych i usług mobilnego Internetu oraz pozyskanie nowych abonentów dla operatora sieci Play.
Spółka opracowała strategię komunikacji interaktywnej, wykonała kreacje oraz realizuje kampanię w sieci. Działania rozpoczęły się w październiku i będą prowadzone przez 12 miesięcy.
„Chcemy docierać z naszą ofertą do wszystkich potencjalnych klientów. Darmowe rozmowy bez ograniczeń ze wszystkimi w Play, wybór nowoczesnych smartfonów – to argumenty które świetnie się prezentuje w internecie. Liczymy, że współpraca z Novem sprawi, że bardzo wielu internautów dowie się o zaletach oferty i zdecyduje się zostać naszymi klientami” – powiedział Bartosz Dobrzyński, członek zarządu, dyrektor  ds. marketingu Play.
Kampania prowadzona jest w oparciu o reklamę efektywnościową oraz nowoczesne narzędzia marketingu internetowego. Novem zajmuje się też doradztwem w zakresie obsługi call center operatora oraz sklepu internetowego - e-shop. Do tego celu firma stworzyła specjalnie dedykowane narzędzia, m.in. nowoczesną porównywarkę cenową. 
„Play postawił na reklamę w sieci. Dzięki możliwości stworzenia kompleksowej strategii działań reklamowych w internecie, możemy w pełni wykorzystać potencjał, jaki daje reklama efektywnościowa. Nasz program sprzedażowy stworzony na potrzeby kampanii Play został zbudowany w oparciu o najnowsze narzędzia marketingowe, służące do skutecznego pozyskiwania nowych klientów za pośrednictwem internetu” - powiedział Jacek Pasławski, prezes zarządu Novem.
Play jest kolejną firmą, która powierza Novem pełną realizację strategii kampanii w internecie, kreacji i realizacji programu pozyskiwania klientów oraz wsparcia sprzedaży za pośrednictwem reklamy efektywnościowej. Spółka zrobiła już podobne projekty m.in. dla Aviva, BZ WBK, Learning Systems Poland. Novem oferuje swoim klientom wszechstronną obsługę w zakresie działań reklamowych w sieci, bazując na nowoczesnych narzędziach używanych w performance marketingu.     
    	
		Nadesłał:
            Front PR 
	 | 
	

						Domowy kisiel żurawinowy z malinami			
						Tenda Polska wprowadziła nowy Mesh Wi-Fi 7 i nową akcję cashbackową			
						Czy Polacy uprawiają jeszcze „grobing” i jaki wpływ ma na nas Dzień Wszystkich Świętych			
						Płatności powtarzalne BLIK dostępne w Credit Agricole			
Komentarze (0)