Moda » Odzież
Moda na ekologię. Avenida Poznań inicjuje konkurs dla projektantów z… recyklingiem w tle
Zobacz więcej zdjęć » |
Do najbliższej niedzieli trwa pierwszy etap konkursu „MODNY UPCYCLING. ZAINSPIRUJ SIĘ!”, którego celem jest wyłonienie najciekawszych projektów stylizacji modowych z wykorzystaniem materiałów podlegających recyklingowi. Ideą konkursu jest promocja pasjonatów mody, którzy w swoich pracach wykorzystują surowce przyjazne środowisku.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Jak mówi Katarzyna Korpak, Dyrektor Avenidy Poznań: Jako centrum handlowe wspieramy inicjatywy proekologiczne, a moda jest naszym naturalnym żywiołem. Postanowiliśmy połączyć te dwa obszary i tak powstał konkurs na stylizacje z materiałów z recyklingu. Pragniemy w ten sposób propagować modę na ekologię. Zapraszamy do udziału wszystkich projektantów, zarówno profesjonalistów, jak i pasjonatów!
Konkurs jest elementem szerszego wydarzenia planowanego przez Avenidę na przełom marca i kwietnia. Odbędzie się wówczas wystawa konkursowych prac finałowych oraz artystów i firm związanych z ekologią, wymiana ubrań, a także warsztaty z przerabiania odzieży.
Harmonogram konkursu „MODNY UPCYCLING. ZAINSPIRUJ SIĘ!”:
− do 06.03.2022 r. do godz. 23:59 – przesyłanie zgłoszeń konkursowych na adres email: info@studio2.pl;
− 07.03.2022 r. – wybór przez jury 10 najlepszych szkiców projektów oraz poinformowanie finalistów o przejściu do etapu finałowego; publikacja na fanpage’u Avenidy Poznań listy finalistów konkursu;
− od 07.03.2022 r. do 26.03.2022 r. – przygotowywanie przez finalistów stylizacji na podstawie przesłanych wcześniej szkiców;
− od 28.03.2022 r. do 2.04.2022 r. – wystawa prac finałowych na pasażu Avenidy Poznań;
− 2.04.2022 r. – wybór przez jury 3 najlepszych stylizacji oraz poinformowanie wygranych o zajętym miejscu oraz nagrodzie; publikacja na fanpage’u Avenidy listy laureatów.
Regulamin konkursu dostępny jest na stronie internetowej: www.avenidapoznan.com.
Nadesłał:
PRinspiration
|
Komentarze (0)