Firma » Biznes
Mrożonki d’aucy "Odkryciem Roku 2010"
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Firma d'aucy Polska została jednym z laureatów tegorocznego programu „Laur Konsumenta". Mrożone owoce i warzywa marki d'aucy otrzymały tytuł „Odkrycie Roku 2010" w kategorii warzyw i owoców mrożonych.
Celem projektu organizowanego od 5 lat przez Grupę Media Partner było wyłonienie krajowych produktów i usług, które cieszą się największym zaufaniem i uznaniem konsumentów. Otrzymane przez firmę wyróżnienie potwierdza wysoką jakość mrożonych produktów d'aucy oraz świadczy o tym, że marka jest coraz bardziej rozpoznawalna wśród klientów.
- „Jesteśmy dumni, że nasze mrożonki otrzymały prestiżowy tytuł „Odkrycie Roku 2010". Cieszymy się tym bardziej, że marka d'aucy jest obecna na polskim rynku dopiero od stycznia 2009 r. Przyznane wyróżnienie jest potwierdzeniem naszych starań, aby dostarczać Klientom wyłącznie naturalnych, najwyższej jakości mrożonych owoców i warzyw - mówi Monika Faliszek, Marketing Manager z firmy d'aucy Polska. 
  
d'aucy jest nowoczesną marką globalną oferującą naturalne i zdrowe produkty - mrożone warzywa i owoce oraz warzywa w puszkach. Wśród mrożonek d'aucy klienci odnajdą szeroką gamę produktów, m.in. owoce, warzywa mono, warzywa do sałatek, zupy, warzywa na patelnię, a także innowacyjne produkty do gotowania na parze z serii fit mix oraz pierwsze na rynku warzywa ugotowane przed zamrożeniem z linii heat&eat. Mrożone produkty d'aucy ułatwiają przestrzeganie zbilansowanej i zdrowej diety, a jednocześnie pozwalają zaoszczędzić czas i energię. Są one dostępne w atrakcyjnych, wygodnych opakowaniach o wyrazistej kolorystyce, pozwalającej na łatwe odróżnienie od siebie poszczególnych grup produktowych. Dodatkowym udogodnieniem dla klientów jest umieszczona na opakowaniach perforacja, ułatwiająca otwieranie.
 
Mrożone owoce i warzywa marki d'aucy dostępne są w sklepach na terenie całego kraju. 
     
    	
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)