Gospodarka » Żywność

Mus je schrupać… latem! – Familijne startują z kampanią reklamową

Mus je schrupać… latem!  – Familijne startują z kampanią reklamową
Zobacz więcej zdjęć »
Tegoroczne lato będzie należeć do Wafli Familijnych. Marka stawia na komunikację w mediach, która wystartowała 15 czerwca i potrwa do końca lata.Działania podzielono na etapy, które w pierwszej odsłonie obejmują kampanię produktową w telewizji, na platformach VOD i odsłonę teaserową w social mediach

 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

„Mus je schrupać!” to hasło, które konsekwentnie towarzyszy marce już kolejny sezon. Kampania koncentruje się na budowaniu świadomości atrybutów wafli Familijnych Gofrowych - kruchych wafelków z puszystym musem w kilku najbardziej popularnych smakach. Podkreśla także rodzinny charakter marki Familijne. Emisje spotów zaplanowano w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych do lipca br.

Równolegle, od połowy czerwca realizowana będzie kampania w serwisach VOD. Komunikacja wzbogacona będzie aktywnościami w mediach społecznościowych. W powyższych mediach akcja będzie miała charakter teaserowy - wprowadzający komunikacyjnie do kolejnego etapu działań, którego odsłona nastąpi 1 lipca br. Marka dla swoich konsumentów przygotowała szereg niespodzianek – ich szczegóły poznamy wkrótce.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=X6xSJiKjr6o 

Marka: Familijne

Produkt: Familijne Gofrowe

Producent: Colian Sp. z o.o.

www.familijne.pl 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KMC

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »