Firma » Biznes
Najemcy inwestują w powierzchnię w Galerii Klif
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W najbliższym czasie w Galerii Klif pojawią się nowe marki. Na parterze już 28 czerwca zagości marka CCC (1306,94 mkw.), a na poziomie 1 wyczekiwany butik Superdry, który otworzy się pod koniec lata. Podpisana została umowa z siecią Media Expert, która powita klientów jeszcze w czerwcu. Royal Collection przystosowuje lokal przejęty po Reserved.
Przestrzeń po dotychczasowym fitness klubie także została zaadaptowana przez nowego najemcę – „Calypso Fitness od lat stawia na stały i dynamiczny rozwój. Lokalizacje nie są przypadkowe, decydujemy się na takie, które są lubiane przez klientów i na stale wpisują się w ich mapę ulubionych lokalizacji. Po ponad miesiącu funkcjonowania w Galerii Klif mamy bardzo pozytywną opinię wśród klientów i stale rosnący ruch w klubie.” – mówi manager klubu Anna Gloc-Żyszkiewicz.
Dobre obroty oraz rosnąca wciąż liczba odwiedzin w Galerii Klif skłoniła wielu stałych najemców do rozwoju prowadzonego dotąd biznesu – otwarcia nowego lokalu lub przenosin na nową, znacznie większą powierzchnię. Na większy lokal, a tym samym wynajem dodatkowej powierzchni handlowej, zdecydował się np. salon home&you, który w nowej lokalizacji, na ponad 630 mkw. eksponuje swoją ofertę trójmiejskim klientom. „Wybraliśmy Galerię Klif ze względu na jej silną markę, dobrą lokalizację i a także profil klienta i pozytywne opinie nt. tej Galerii. Byliśmy zadowoleni z dotychczasowych wyników salonu i widzieliśmy duży potencjał w otwarciu tam nowego lokalu na większej powierzchni, co było zgodne też z naszą strategią, która zakłada redesign w najlepszych centrach handlowych. Dla naszych klientów oznacza to jeszcze więcej eleganckich dodatków do domu oraz akcesoriów wyposażenia wnętrz. – mówi Magdalena Szarejko, Kierownik Marketingu home&you.
Michał Bogaczyński, Associate Director AEW Poland dodaje: – Swoim dotychczasowym najemcom wynajęliśmy ponad 909 mkw. dodatkowej powierzchni. Na taki krok zdecydowały się marki, które otworzyły nowe butiki w formacie multibrandowym. Wśród nowych lokali powitaliśmy salony Henry Moor i La Martina. Firmy z półki premium dostrzegają potencjał tego rynku i zgłaszają się do Galerii Klif jako miejsca pierwszego wyboru do rozwoju swojego biznesu. Takie kroki poczyniła marka Superdry, Christex czy wcześniej S’portofino.
– Obserwowane w Galerii Klif ruchy to naturalny efekt dostosowywania oferty obiektu do potrzeb naszych Klientów. Cieszy nas fakt, że najemcy, przedłużają z nami umowy, wśród takich marek są np. La Mania, Robert Kupisz, Lidia Kalita, Emanuel Berg, Apia, iSpot, Betty Barclay, Calzedonia i inne, ale są skłonni także poszerzyć swoją działalność o nowe butiki czy nowe koncepty handlowe – przyznaje Michał Bogaczyński.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
Aliganza
|
Komentarze (0)