Zdrowie » Dziecko

Najmodniejsze zabawki pod choinkę według Internautów

Upiorni Uczniowie, Hello Kitty i Ben 10. Zabawki z tych serii to prawdziwe hity tegorocznej gwiazdki. Jak wynika z danych Okazje.info, przed świętami Internauci intensywnie poszukują figurek ze znanych telewizyjnych serii, zabawek interaktywnych oraz gier planszowych.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Aż 11 pierwszych produktów z rankingu najpopularniejszych zabawek to właśnie lalki i akcesoria Monster High (Upiorni Uczniowie). Od początku listopada „lalka Monster High” jest też najczęściej wyszukiwaną frazą w całym serwisie, a nazwę serii wpisywano w wyszukiwarkę ponad 27 tysięcy razy – mówi Milena Bakalarz z Okazje.info. Inną często poszukiwaną serią jest Hello Kitty. Rodzice intensywnie poszukują elementów bajkowego miasteczka – cukierni, sklepu czy centrum handlowego z charakterystycznymi figurkami Hello Kitty i jej przyjaciół. Dla chłopców poszukiwane są figurki Ben 10 i  Bakugany, a  dla najmłodszych – postaci  znane z dobranocek - Strażak Sam oraz Tomek i przyjaciele. 

W kategorii zabawek interaktywnych odwieczny pojedynek psy kontra koty wygrywają szczekające czworonogi, na czele z reagującym na dźwięk trzech magicznych gwizdków Pieskiem Bobbym. Spośród bardziej tradycyjnych zabawek internauci wybierają klocki Lego, samochody  i modele do składania, choć znacznie częściej niż samoloty wybierany jest model statku Czarna Perła, znanego z filmu Piraci z Karaibów. 

Do łask wracają też gry planszowe, czyli zabawki łączące elementy nauki i rozrywki. Widać jednak, że w tym roku rodzice bardziej stawiają na element zabawy. Najpopularniejsze są gry zręcznościowe: Spadające małpki, Piranie atakują! oraz O rety krety!  Najpopularniejsze gry to wydatek rzędu 70-120 zł, czyli porównywalny z ceną lalki. Zabawki interaktywne kosztują nawet 300 zł.  

Jak wynika z badan przeprowadzonych dla serwisu eBay, w tym roku statystyczny Polak wyda na prezenty dla dzieci 211 zł. Aż 55 % osób planuje zrobić świąteczne zakupy online. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PR

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »