Gospodarka » Opakowania

Nalewki Soplicy numerem 1

Nalewki Soplicy numerem 1
Zobacz więcej zdjęć »
Nalewki Soplicy wysunęły się na pozycję lidera i zajęły pierwsze miejsce pod względem sprzedaży wolumenowej we wszystkich hipermarketach w Polsce. Jest to kolejny sukces marki Soplica i jej wariantów smakowych bijących rekordy sprzedaży.

Sprzedaż wódki smakowej Soplica w hipermarketach w okresie od czerwca 2012 do maja 2013 r. wzrosła o blisko 57% w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego, dając wynik 454 500 l*. Taki rezultat zapewnił status lidera z 14,2%** udziałem w segmencie wódek smakowych w hipermarketach.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W tym czasie najlepiej sprzedającą się nalewką pod względem ilościowym była Soplica Orzech Laskowy, która osiągnęła w okresie od czerwca 2012 do maja 2013 r. poziom 161 600 l***, co daje 98,4% udziałów ilościowych w swoim segmencie smakowym. 

„Uzyskanie pierwszego miejsca przez nalewki Soplicy pod względem sprzedaży w hipermarketach to ogromny sukces marki. Osiągnęliśmy go dzięki strategii marketingowej nastawionej na jakość naszych produktów, której wyróżnikami są naturalne składniki i tradycyjne receptury. Spójna strategia produktowa i komunikacyjna w ramach kampanii „Soplica - wódki takie jak kiedyś" umożliwiła zdobycie pozycji lidera w hipermarketach w każdym segmencie smakowym, w którym jesteśmy obecni. Zaplanowane są już kolejne działania." - mówi Przemysław Jaczewski, Brand Manager marki Soplica.

Portfolio nalewkowe otwiera Spirytus Nalewkowy Soplicy- pierwszy markowy spirytus wysokiej jakości stworzony do robienia domowych nalewek w 3 prostych krokach. Jego receptura opracowana przez fachmistrzów Soplicy wykorzystuje idealne proporcje składników, co powoduje, że można go używać bezpośrednio na świeże owoce, z których wydobywa to co najlepsze - ich naturalny zapach i głęboki smak. Ponadto portfolio nalewkowe marki tworzą: Soplica Orzech Laskowy - aromatyczna nalewka o słodkim smaku orzechów laskowych z polskich lasów, jednocześnie najpopularniejszy wariant smakowy marki, Soplica Wiśniowa - o wyróżniającym smaku z nutą wiśniowej pestki, Soplica Malinowa - długo leżakowana nalewka o smaku malin z polskich ogrodów oraz Soplica Pigwowa - o słodkim i delikatnie kwaskowym smaku dojrzałej pigwy, prosto z polskich sadów.

 
 

*CEDC za Nielsen - CEDC za Nielsen - Panel Handlu Detalicznego, Hipermarkety, sprzedaż w litrach VI 12 - V 13, kategoria wódki smakowe

**CEDC za Nielsen - CEDC za Nielsen - Panel Handlu Detalicznego, Hipermarkety, sprzedaż w litrach VI 12 - V 13, kategoria wódki smakowe

***CEDC za Nielsen - CEDC za Nielsen - Panel Handlu Detalicznego, Hipermarkety, sprzedaż w litrach VI 12 - V 13, kategoria wódki smakowe



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ag

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »