Gospodarka » Opakowania
Nalewki Soplicy numerem 1
Zobacz więcej zdjęć » |
Sprzedaż wódki smakowej Soplica w hipermarketach w okresie od czerwca 2012 do maja 2013 r. wzrosła o blisko 57% w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego, dając wynik 454 500 l*. Taki rezultat zapewnił status lidera z 14,2%** udziałem w segmencie wódek smakowych w hipermarketach.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W tym czasie najlepiej sprzedającą się nalewką pod względem ilościowym była Soplica Orzech Laskowy, która osiągnęła w okresie od czerwca 2012 do maja 2013 r. poziom 161 600 l***, co daje 98,4% udziałów ilościowych w swoim segmencie smakowym.
„Uzyskanie pierwszego miejsca przez nalewki Soplicy pod względem sprzedaży w hipermarketach to ogromny sukces marki. Osiągnęliśmy go dzięki strategii marketingowej nastawionej na jakość naszych produktów, której wyróżnikami są naturalne składniki i tradycyjne receptury. Spójna strategia produktowa i komunikacyjna w ramach kampanii „Soplica - wódki takie jak kiedyś" umożliwiła zdobycie pozycji lidera w hipermarketach w każdym segmencie smakowym, w którym jesteśmy obecni. Zaplanowane są już kolejne działania." - mówi Przemysław Jaczewski, Brand Manager marki Soplica.
Portfolio nalewkowe otwiera Spirytus Nalewkowy Soplicy- pierwszy markowy spirytus wysokiej jakości stworzony do robienia domowych nalewek w 3 prostych krokach. Jego receptura opracowana przez fachmistrzów Soplicy wykorzystuje idealne proporcje składników, co powoduje, że można go używać bezpośrednio na świeże owoce, z których wydobywa to co najlepsze - ich naturalny zapach i głęboki smak. Ponadto portfolio nalewkowe marki tworzą: Soplica Orzech Laskowy - aromatyczna nalewka o słodkim smaku orzechów laskowych z polskich lasów, jednocześnie najpopularniejszy wariant smakowy marki, Soplica Wiśniowa - o wyróżniającym smaku z nutą wiśniowej pestki, Soplica Malinowa - długo leżakowana nalewka o smaku malin z polskich ogrodów oraz Soplica Pigwowa - o słodkim i delikatnie kwaskowym smaku dojrzałej pigwy, prosto z polskich sadów.
*CEDC za Nielsen - CEDC za Nielsen - Panel Handlu Detalicznego, Hipermarkety, sprzedaż w litrach VI 12 - V 13, kategoria wódki smakowe
**CEDC za Nielsen - CEDC za Nielsen - Panel Handlu Detalicznego, Hipermarkety, sprzedaż w litrach VI 12 - V 13, kategoria wódki smakowe
***CEDC za Nielsen - CEDC za Nielsen - Panel Handlu Detalicznego, Hipermarkety, sprzedaż w litrach VI 12 - V 13, kategoria wódki smakowe
Nadesłał:
ag
|
Komentarze (0)