Firma » Biznes
Naturalnie bliżej konsumenta
Zobacz więcej zdjęć » |
Skuteczna strategia komunikacji musi uwzględniać aktualne i naturalne potrzeby odbiorców. W przypadku produktów spożywczych, taką potrzebą jest atrakcyjny content kulinarny. Większość Polaków regularnie gotuje w domu, z czego wynika ogromne zapotrzebowanie na proste i różnorodne przepisy. Jak podaje agencja Lafudu, ponad 90% gotujących osób świadomie poszukuje inspiracji w Internecie. W samej tylko wyszukiwarce Google miesięczna, średnia liczba zapytań polskich internautów o pomysły na dania osiąga co najmniej 40 milionów. - Nasza marka jest zawsze blisko konsumentów, dlatego dostarczamy im treści, których sami aktywnie poszukują - mówi Anna Telakowiec, Dyrektor ds. Marketingu w Bonduelle Polska. - Serwis Warzywne Inspiracje stanowi użyteczną pomoc, przydatną dla każdego, kto podejmuje się domowego gotowania. To content o dużej wartości dla odbiorców, gdyż ściśle odpowiada ich naturalnym oczekiwaniom. Ma formę angażującą, inspirującą. Produkty są tu umieszczone w praktycznym kontekście, z pomysłem i określonym sposobem użycia.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Nowa odsłona serwisu
Serwis Warzywne Inspiracje jest prowadzony przez Bonduelle we współpracy ze stałym gronem blogerów kulinarnych. Jest odwiedzany ponad 3 mln razy w ciągu roku. - Wielką satysfakcję daje nam rosnąca popularność serwisu, jak również przekroczenie magicznej liczby tysiąca przepisów w nim zamieszczonych - podkreśla Anna Telakowiec. Przepisy z serwisu wspierają komunikację marki w innych kanałach digital: na Facebooku oraz w aplikacji przepisowej Fooder.
Teraz serwis jest dostępny w nowej odsłonie. Został odświeżony wizualnie, dodane też zostały kolejne sekcje, pozwalające prezentować dania w różnorodnych kontekstach. Stworzona również została sekcja z poradami, umożliwiająca prezentację treści edukacyjnych dla konsumentów.
Nadesłał:
milkas
|
Komentarze (0)