Firma » Reklama
NEO PARTNER - NEO24.PL, największy e-sklep w Polsce, wprowadza program partnerski
NEO24.PL, największy polski sklep internetowy, startuje z kolejną innowacją sprzedażową – od tej jesieni rusza program partnerski NEO PARTNER.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
NEO24.PL, największy polski sklep internetowy, startuje z kolejną innowacją sprzedażową – od tej jesieni rusza program partnerski NEO PARTNER. Program, adresowany zarówno do zwykłych użytkowników, jak i do ekspertów branży RTV AGD IT, będzie bazował na mechanizmie polecenia. Za każdą transakcję dokonaną
z polecenia danego użytkownika (identyfikowaną na podstawie specjalnych linków), otrzyma on do 2% wartości zakupu. „Zarówno branża e-commerce, jak i zakupy RTV AGD IT, to obszary szczególnie mocno oparte na rekomendacjach – większość z nas korzysta z czyjejś porady, decydując się na zakup sprzętu, a wielu konsumentów także przy wyborze samego e-sklepu. Postanowiliśmy wykorzystać tę naturalną tendencję
i stworzyć mechanizm nagradzający sieciowych liderów opinii – tak, by mieli korzyść
z polecania naszego sklepu” – mówi Tomasz Kabarowski, Prezes Zarządu NEO24.pl.
Jak to działa?
Dla kogo? Program partnerski NEO PARTNER bazuje na mechanizmie polecenia. Adresowany jest przede wszystkim do tych, którzy często radzą innym, do tzw. liderów opinii – np. osób, które znają się na technologii i sprzęcie, prowadzą studia projektowania wnętrz, firmy montażowe lub np. mają własne blogi czy portale poświęcone branżom RTV AGD IT, zabawkom, kosmetykom etc. Słowem – do tych, którzy często wskazują innym optymalne
dla nich rozwiązania przy wyborze i zakupie sprzętu. Ale także do wszystkich, którzy chcą
w prosty sposób zarobić pieniądze, bez wychodzenia z domu.
Jak dołączyć? To proste. Program partnerski NEO PARTNER jest dostępny dla każdego.
W każdej chwili można do niego dołączyć – wystarczy mieć konto użytkownika w sklepie NEO24.pl (niekoniecznie dokonane zakupy na koncie!) i kliknąć w zakładkę Program Partnerski: http://www.neo24.pl/neopartner.html - tam każdy użytkownik znajdzie swój unikalny link polecający. Internauci, którzy są na stronie sklepu pierwszy raz, jako goście, mogą bez problemu zarejestrować się na stronie: www.neo24.pl.
Korzyść. Posiadacz unikalnego linka polecającego może następnie wykorzystywać go
za każdym razem, gdy doradza znajomym czy klientom np. zakup sprzętu – wystarczy,
że poda swój link innym, by mogli też z niego skorzystać. Linkiem można dzielić się bez ograniczeń - drukować go na wizytówkach, wklejać w stopkę maila, rozsyłać przez Facebooka, wrzucać na forach i w komentarzach na blogach. Za każdym razem gdy ktoś dokona zakupu z danego unikalnego linka polecającego, na konto jego posiadacza
w NEO24.pl zostaje dodane do 2% wartości zamówienia. Zebrane pieniądze można następnie w łatwy sposób wypłacić na swoje konto lub zamienić na bon rabatowy na zakupy.
Program partnerski a strategia NEO24.pl
„Zarówno branża e-commerce, jak i zakupy RTV AGD IT, to obszary w naturalny sposób szczególnie mocno oparte na rekomendacjach. Większość z nas korzysta przecież z czyjejś porady, decydując się na zakup sprzętu – telewizora, komputera czy nawet kuchennego AGD. Jednocześnie, wielu konsumentów korzysta z rady znajomych także przy wyborze samego e-sklepu – żeby mieć pewność wyboru solidnego dostawcy. Postanowiliśmy wykorzystać tę naturalną tendencję i stworzyć mechanizm nagradzający sieciowych liderów opinii – tak, by mieli korzyść z polecania naszego sklepu. To mechanizm atrakcyjny przede wszystkim dla ekspertów i tzw. fachowców – ludzi, którzy na co dzień z racji zawodu i tak doradzają innym przy zakupach, np. osób prowadzących studia wystroju wnętrz
czy kuchenne, monterów etc. Na pewno, co można zakładać po przykładach z innych rynków (np. finansowego), z programu skorzysta także wiele osób indywidualnych, na drobniejszą skalę – polecając zakupy znajomym czy rodzinie” – mówi Tomasz Kabarowski, Prezes Zarządu NEO24.pl.
Z punktu widzenia strategii sklepu, wprowadzenie programu NEO PARTNER to kolejny ruch pozwalający z jednej strony na aktywizację obecnych Klientów, a z drugiej – na dotarcie
do nowych, także tych bardziej konserwatywnych i szczególnie polegających
na rekomendacjach.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
RC2
|
Komentarze (0)