Firma » Biznes
NEONET otwiera kolejne salony, tym razem w Świebodzicach, Gryficach i Milanówku.
Zobacz więcej zdjęć » |
NEONET to pionier rynku i jedna z największych w Polsce sieci sprzedaży detalicznej i hurtowej sprzętu RTV, AGD i IT. Wywodząca się z Wrocławia spółka przez ostatnie lata konsekwentnie wzmacniała pozycję lidera w swoim segmencie rynku, koncentrując się głównie na ekspansji w lokalizacjach poniżej 200 tysięcy mieszkańców. Rozbudowie sieci towarzyszyły także kolejne modernizacje – przede wszystkim nowe rozwiązania w formacie sklepów oraz stałe poszerzanie asortymentu i oferty usług dodanych. W ubiegłym roku firma obchodziła 10-lecie - na przestrzeni tych lat w sklepach NEONET zrealizowano łącznie ponad 10 mln transakcji. Od początku istnienia spółce towarzyszy filozofia pod hasłem „U nas najdroższy jest Klient”, a jej rynkowym wyróżnikiem jest najwyższa jakość obsługi, najniższe ceny oraz eksperckie doradztwo. Z początkiem marca NEONET jako pierwsza masowa sieć na rynku wprowadził np. bardzo rozbudowane portfolio usług dodanych – Klienci mogą już nie tylko kupić sprzęt, ale także zamówić jego profesjonalną konfigurację.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Pod koniec marca NEONET sięgnął po rynek największych lokalizacji. Odbyło się wielkie otwarcie flagowego salonu we wrocławskiej Galerii Sky Tower oraz w trzech lokalizacjach w Łodzi. Sieć nie planuje jednak zrezygnować z rozwoju w segmencie mniejszych miast, w którym jest numerem jeden.
NEONET sięga po więcej
W kilka tygodni po otwarciu salonu we Wrocławiu i trzech salonów w Łodzi i w dwa tygodnie po otwarciu salonów w Jeleniej Górze, Żorach, Koszalinie i Cieszynie uruchomione zostaną nowe salony, tym razem w Świebodzicach, Gryficach i Milanówku.
· Świebodzice – ul. Strzegomska 19
· Milanówek - ul. Nowowiejska 2 (Vendo Park).
· Gryfice – ul. Wojska Polskiego 43 (galeria Hosso).
„Nasza filozofia się nie zmienia. Nadal wybieramy lokalizacje blisko klienta – tak, by w swoim sąsiedztwie mógł zrobić zakupy w standardzie nie ustępującym niczym hipermarketom. Ten model, zakładający modernizację salonów, ciągłe poszerzanie asortymentu, „wydłużenie półki” dzięki platformie neonet.pl oraz bardzo duży nacisk na eksperckie doradztwo i usługi dodane, od lat sprawdza nam się w mniejszych miastach. Klienci nie muszą jeździć do oddalonych galerii handlowych, żeby obejrzeć i kupić sprzęt. W NEONET, po sąsiedzku, znajdą najlepszą, wyselekcjonowaną ofertę, a do tego bardzo dobre doradztwo specjalistów w połączeniu z usługami dodanymi, takimi jak montaż, instalacja, czy konfiguracja komputera” – mówi Wojciech Kiestrzyń, Wiceprezes Zarządu NEONET.
Nadesłał:
RC2
|
Komentarze (0)