Technologie » Internet

Nie ma życia bez pasji - UPC Polska dla fanów sportu

Warszawa, 6 sierpnia 2012r.: Właśnie rozpoczął się kolejny etap konkursu „Zajawieni pasją” organizowanego przez UPC Polska, lidera na rynku usług cyfrowych. Ta część akcji to szansa dla fanów sportu, którzy mogą zaprezentować swoje zainteresowania i opowiedzieć o nich za pomocą filmów lub zdjęć.

Do wygrania unikalne gadżety z autografami największych polskich gwiazd sportu. UPC oferuje swoim abonentom najbogatsze portfolio kanałów sportowych - 24 programy prezentujące różnorodne wydarzenia i dyscypliny - które stanowią idealną inspirację dla chętnych do udziału w zabawie. Partnerem akcji, który wspiera aktywnie rozwój pasji sportowych, zwłaszcza podczas olimpijskich zmagań, został  Eurosport.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Zaangażowanie nowych technologii w nasze życie jeszcze nigdy nie było tak powszechne jak dziś. Nie wyobrażamy sobie już codzienności bez Internetu, komputera, czy telewizji z bogatą ofertą kanałów tematycznych. Z pewnością  warto wykorzystać je po to, by rozwijać pasje i poszerzać horyzonty swoich zainteresowań – zachęca do tego projekt UPC „Zajawieni pasją”.

Zajawieni pasją na FB

Każdy, kto weźmie udział w zabawie i opowie o swojej miłości do sportowych zmagań poprzez umieszczenie zdjęcia lub linku do filmu z krótkim opisem, ma szansę na wyjątkowe nagrody. Wcześniej, w odsłonie poświęconej muzyce, zwycięzcy mogli wygrać współprowadzenie odcinka listy „Lajk Czart” na antenie 4fun.tv i „Niech żyje bal” w TV.DISCO. Drugi etap konkursu to doskonała okazja dla wszystkich, którzy emocjonują się sportem i Olimpiadą. Chętni grają o unikalne gadżety z autografami największych gwiazd sportu, wśród nich m.in. piłka Mikasa z podpisami Siatkarskich Reprezentantów Polski Castellaniego z roku 2010.

 

Zapraszamy do zabawy: http://www.facebook.com/#!/UPCpolska

 

UPC Polska jest wiodącym dostawcą usług cyfrowych: telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do Internetu i usług telefonicznych dla klientów indywidualnych i biznesowych. W zasięgu sieci telewizji kablowej UPC znajduje się ponad 2, 6 mln gospodarstw domowych w dziesięciu największych aglomeracjach miejskich i wielu mniejszych miastach. UPC Polska ma obecnie blisko 1, 5 miliona abonentów: ponad 1, 3 mln abonentów telewizji kablowej, w tym 688 900 telewizji cyfrowej, 809 600 użytkowników internetu i 417 400 klientów usługi telefonicznej. UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK). www.upc.pl

Liberty Global, Inc. jest wiodącym, międzynarodowym operatorem telewizji kablowej. Firma oferuje zaawansowane usługi telewizyjne, głosowe i dostępu do Internetu, zapewniając 20 milionom klientów dostęp do świata informacji, komunikacji i rozrywki. Liberty Global dysponuje nowoczesnymi sieciami szerokopasmowymi w 13 krajach, głównie w Europie, ale także w Chile. Do firmy należą również znaczne spółki medialne i producenckie takie, jak Chellomedia w Europie (dane z dnia 2 sierpnia 2012r.).



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Primoloko/Black&WhitePR
http://blackandwhitepr.com.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »