Technologie » Telekomunikacja
Nie używam telefonu komórkowego, ponieważ… Emporia przedstawia wyniki badania konsumenckiego.
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Zdecydowana większość respondentów przyznaje, że wystarcza im telefon stacjonarny – uważa tak łącznie 95,3% z nich, zaś ponad połowa (50,4%) uważa, że dzwonienie z telefonów komórkowych jest zbyt drogie. Badani przyznają także, że nie lubią być nieustannie dostępni „pod telefonem” – zdecydowanie twierdzi tak 66,7%, a umiarkowanie 9,7%. Większość z nich (86,7%) nie widzi potrzeby korzystania z telefonu komórkowego. Respondenci zwracają też uwagę na wady funkcjonalne większości telefonów komórkowych. 70% zgadza się z opinią, że telefony komórkowe mają zbyt wiele skomplikowanych funkcji. 85,3% uważa, że klawisze w telefonach są zbyt małe, a 76,2% twierdzi, że telefon komórkowy łatwo zgubić. Prawie ośmiu na dziesięciu respondentów (78,6%) zgadza się
z tezą, że o telefonie komórkowym łatwo zapomnieć – np. by zabrać go ze sobą wychodząc
z domu… Wyniki tego badania potwierdzają znany z obiegowych opinii fakt: większość oferowanych w sprzedaży telefonów jest zbyt skomplikowana dla przeciętnego konsumenta, zaś brak wystarczająco rzetelnej informacji i wyjaśnień ze strony sprzedawców nie pomagają nieco starszym klientom w podjęciu decyzji o zakupie nowego telefonu.
Account ExecutivAgencja 21
tel. +48 22 511 13 85
E-mail: anna.koper@agencja21.pl
Nadesłał:
agencja21
|
Komentarze (0)