Firma » Reklama

Nivea Polska z niestandardowymi działaniami dla marki Nivea Baby

Firma NIVEA Polska Sp. z o.o. rozpoczęła niestandardowe działania dla marki NIVEA Baby, których zadaniem jest wspieranie i edukacja przyszłych rodziców w zakresie pielęgnacji niemowląt.

Partnerem jest Onet.pl, w którego domenie znajduje się dedykowana sekcja specjalna: http://poradnikrodzica.onet.pl/.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Współorganizatorem akcji jest wieloletni partner NIVEA – Instytut Matki i Dziecka. Wszystkie działania mają na celu nawiązanie relacji z przyszłymi i obecnymi rodzicami oraz aktywizację ich w sieci.

NIVEA Baby daje także możliwość wymiany doświadczeń i dostarcza porad, które pomogą przejść przez – czasem - trudne początki rodzicielstwa. Akcja jest częścią szerszej platformy komunikacji, która obejmuje oprócz klasycznej obecności w prasie i Internecie, także media społecznościowe, kanały własne NIVEA oraz aktywności BTL. Za strategię i koordynację całości działań odpowiadają Joanna Stoińska - Brand Manager NIVEA Baby, oraz dom mediowy MEC.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

kalitero

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »