Gospodarka » Żywność

Nowa FANTA - więcej soku!

FANTA, jeden z najpopularniejszych napojów o smaku owocowym, wprowadza nową, „zakręconą” butelkę inspirowaną orzeźwiającą pomarańczą. Nowa, jeszcze bardziej pomarańczowa FANTA to idealny partner letnich wycieczek i spotkań nastolatków.

FANTA, jeden z najpopularniejszych napojów o smaku owocowym, wprowadza nową, „zakręconą" butelkę inspirowaną orzeźwiającą pomarańczą. Nowa, jeszcze bardziej pomarańczowa FANTA to idealny partner letnich wycieczek i spotkań nastolatków. Dzięki ulepszonej formule bez konserwantów, z wyższą zawartością soku owocowego i naturalnymi aromatami gwarantuje mocne orzeźwienie i intensywny smak. Z nową FANTĄ przepyszne będą wszystkie letnie chwile i wakacyjne wspomnienia! 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Napoje gazowane cieszą się wciąż rosnącą popularnością wśród młodzieży, która uwielbia mieć je zawsze przy sobie w torbie, plecaku, na rowerze i rolkach, podczas zajęć sportowych, czy letnich biwaków. Nowa, jeszcze bardziej pomarańczowa FANTA z naturalnymi aromatami, bez konserwantów i z wyższą zawartością soku jest idealną odpowiedzią na potrzeby nastolatków, a także ich matek, pragnących dać swoim dzieciom wszystko to, co najlepsze. Receptura nowej FANTY, oparta na składnikach najwyższej jakości, wzbogacona jeszcze większą zawartością soku owocowego i naturalnych aromatów to gwarancja świetnej zabawy w gronie znajomych, przyjaciół i rodziny. Wysokie stężenie bąbelków w każdym łyku oraz doskonale intensywny owocowy smak będą towarzyszyć letnim przygodom, a także umilą wakacyjne wspomnienia.

Nowe opakowanie FANTY odzwierciedla jej owocowy smak i współgra z unowocześnionym logo oraz wyrazistą kolorystyką, tworząc świeże i szalone połączenie. „Zakręcony" kształt butelki ma wyróżniać FANTĘ na sklepowych półkach, zachęcając nastolatków i ich matki do jej odkrycia, skosztowania i dzielenia się z innymi.

Działania promocyjne marki Fanta są realizowane m.in. poprzez szeroki wachlarz działań w punktach sprzedaży. Mają one na celu zwiększenie widoczności i ekspozycji produktu. Towarzyszy im kampania w telewizji i mediach cyfrowych. Przewidziane są również działania angażujące influencerów w mediach społecznościowych.  

Nowy wygląd FANTY jest wynikiem wspólnych prac agencji projektowej NICE z Nowego Jorku i zespołu projektowego spółki Coca-Cola, na czele którego stoi James Sommerville i Drinkworks. Nowa FANTA - poza polskim rynkiem - jest dostępna także we Włoszech,  Rumunii, Serbii i na Malcie.

Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów online odpowiada MediaCom, za przygotowanie materiałów BTL - Fortis, za kreację i obsługę w social media - SMG Liquid Thread. Działania PR powierzono agencji Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. 

FANTA jest sprzedawana w butelkach plastikowych o pojemności 0.5L, 1L, 1.5L, 1.75, 2.0L, 2.25L i puszkach o pojemności 200ml i 330 ml.

Sugerowana cena detaliczna FANTA w butelce o pojemności 0.5L to 2,99 PLN.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

RC2

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »