Firma » Reklama

Nowa karta podarunkowa w ofercie Kolportera

Nowa karta podarunkowa w ofercie Kolportera
Zobacz więcej zdjęć »
Do oferty saloników Kolportera wprowadzono nowość – kartę podarunkową Kinguin. Umożliwia ona dostęp do ponad 50 000 unikalnych produktów i usług cyfrowych. Kartę można kupić w całej sieci.

Kinguin to platforma e-commerce służąca do sprzedaży produktów cyfrowych, od oprogramowania, przez usługi komputerowe, po gry wideo. Na platformie znajduje się jeden z największych na świecie asortymentów gier komputerowych, w tym popularne tytuły takie jak „League of Legends”, „Fortnite” czy „Counter-Strike: Global Offensive”. W serwisie można kupić lub sprzedać także klucze do gier, które mogą zostać aktywowane na popularnych platformach gamingowych, takich jak Steam, Origin czy Uplay.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Platforma Kinguin powstała w Polsce w 2013 roku. Swoim zasięgiem obejmuje obecnie 14 krajów, w tym USA i Wielką Brytanię. Użytkownicy serwisu mogą nabyć produkty cyfrowe w konkurencyjnych cenach od sprzedawców z całego świata, a transakcje są realizowane na bezpiecznej i pewnej platformie.

– Rynek produktów cyfrowych, a w szczególności gamingowych, cały czas ewoluuje. Wprowadzane są nowe produkty, które mają odpowiedzieć na potrzeby coraz liczniejszej grupy graczy. Na bieżąco analizujemy trendy, przyglądamy się nowościom na rynku, a te, które według nas mają największy potencjał, staramy się wprowadzić do sprzedaży w naszej sieci saloników Kolportera – mówi Dariusz Sandecki, starszy specjalista ds. produktu w Pionie Handlowym Kolportera. – We wrześniu wprowadziliśmy do saloników karty podarunkowe Kinguin. Dostępne są w czterech nominałach: 25, 50, 100 i 200 złotych – dodaje D.Sandecki.

W sieci Kolportera można nabyć doładowania do gier i platform gamingowych, karty podarunkowe, a także karty przedpłacone, z których gracze chętnie korzystają w sieci.

– Produkty te cieszą się coraz większą popularnością klientów saloników. Z naszych spostrzeżeń wynika, że najczęściej kupują je osoby młode, które są użytkownikami platform z grami, ale także ich rodzice i dziadkowie, którzy kupują je na prezent dla młodego gracza – dodaje D. Sandecki.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Biuro Prasowe - Kolporter

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »