Rozrywka i wypoczynek » Sport
Nowa odsłona 4F w CH Rondo: Sport i styl w zmodernizowanej przestrzeni
Zobacz więcej zdjęć » |
Marka 4F oferuje wysokiej klasy odzież codzienną i sportową oraz akcesoria sportowe. Na klientów nowo otwartego salonu czekają kolekcja narciarska, snowboardowa, treningowa i sportstylowa 4F oraz odzież dedykowana młodszym klientom, czyli marka 4F Junior. Oprócz zakupów, w nowej przestrzeni klienci mają możliwość oddania używanych ubrań w ramach inicjatywy promującej zrównoważony rozwój i dbałość o środowisko – Programu Zamkniętego Obiegu Ubrań (4F Change WEAR FAIR).
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Salon 4F w CH Rondo zaprojektowany w koncepcie BLACK wyróżnia unikalny design, autorski system meblowy oraz nowe rozwiązania aranżacyjne, które sprzyjają zakupom i zapewniają klientom unikalne doświadczenie zakupowe. Minimalistyczna architektura i industrialne materiały takie jak stal i drewno doskonale podkreślają sportowy charakter marki 4F. Dominujący kolor czarny, który pojawił się w miejsce dotychczasowych neutralnych barw, elegancko eksponuje kolekcję marki, ułatwiając klientom odnalezienie pożądanych produktów.
Otwarcie salonu 4F doskonale wpisuje się w filozofię promowania zdrowego trybu życia i aktywności fizycznej. CH Rondo, pozycjonujące się jako miejsce aktywne i sportowe pod hasłem #rondosportemstoi, nieustannie dąży do wspierania dobrego samopoczucia psychicznego i fizycznego klientów, oferując bogaty kalendarz aktywności. #rondoaktywnie to nie tylko hasło – to działania na rzecz aktywizacji społeczności lokalnej. W ramach inicjatywy #rondoaktywnie, CH Rondo aktywnie wspiera aktywność fizyczną klientów, zachęcając do uprawiania sportu – od znakowania rowerów po organizację różnorodnych wydarzeń sportowych. CH Rondo staje się miejscem, gdzie aktywność jest częścią codzienności – zarówno poprzez akcje organizowane w centrum np. „Wiosłowanie z WOŚP”, jak i akcje zewnętrzne zachęcające do spędzania czasu na świeżym powietrzu np. udostępnianie leżaków podczas eventów miejskich.
„Otwarcie sklepu 4F doskonale uzupełnia dotychczasowy tenant-mix sportowy CH Rondo, który obejmuje sklep Martes Sport oraz klub fitness CityFit. W CH Rondo pragniemy, aby nasi klienci mieli dostęp do szerokiej gamy produktów i usług związanych ze sportem i zdrowym trybem życia. Chcemy tworzyć kompleksowe środowisko, które inspiruje i wspiera naszych odwiedzających w dążeniu do ich celów fitness” – mówi Justyna Podpora, Asset Manager w Cromwell Property Group, właściciel Centrum Handlowego Rondo.
Lokal 4F jest zlokalizowany na poziomie 1, naprzeciwko drogerii Rossmann.
Pod hasłem #rondosportemstoi, CH Rondo planuje kontynuować działania na różnych płaszczyznach także w 2024 roku. CH Rondo aktywnie wspiera lokalne i ogólnopolskie akcje sportowe dla dzieci i dorosłych, takie jak spotkania z żużlowcami z klubu Polonia Bydgoszcz, turniej sportowy dla szkół Biały Miś, ENEA Bydgoszcz Triathlon, zawody pływackie Woda Bydgoska czy Bieg Niepodległości. W ten sposób zachęca klientów nie tylko do aktywnego spędzania czasu w centrum, ale również do korzystania z licznych możliwości aktywności na świeżym powietrzu.
Dodatkowe informacje:
CH RONDO
Centrum Handlowe RONDO z powierzchnią 60 000 m kw. jest jednym z pierwszych i najlepiej rozpoznawalnych centrów handlowych w Bydgoszczy. Doskonale zlokalizowane, w odległości zaledwie 2 km od ścisłego centrum, cieszy się dużym uznaniem wśród mieszkańców, którzy wybierają je nie tylko jako miejsce robienia zakupów, ale również spędzania w nim wolnego czasu. CH RONDO to centrum lokalnej społeczności, angażujące się i realizujące ciekawe inicjatywy, ważne dla mieszkańców Bydgoszczy.
CH Rondo wyróżnia się różnorodną ofertą handlową, którą tworzy 60 marek wśród których znajduje się m.in. Sinsay, Gudi Home, Martes Sport, RTV Euro AGD, CCC, Hebe, Pepco, Rossmann, KFC, Sephora, hipermarket Auchan oraz klub fitness CityFit.
Właścicielem Centrum Handlowego RONDO jest Cromwell Property Group Poland. Zarządcą obiektu jest Apsys Polska.
Nadesłał:
Orchidea
|
Komentarze (0)