Technologie » Internet

Nowe Paczkomaty.pl

Paczkomaty InPost prezentują nową stronę internetową, przygotowaną zgodnie z najnowszymi trendami. Serwis stawia na przystępny kontent i intuicyjną nawigację, by w szybki i prosty sposób odpowiedzieć na potrzeby klientów.

Internet to naturalne środowisko klientów biznesowych i indywidualnych Paczkomatów InPost, dlatego komunikacja on-line odgrywa kluczową rolę dla marki. Strona www Paczkomatów jest w oczywisty sposób ważnym narzędziem pierwszego kontaktu z Klientami oraz wizytówką prezentującą wartości marki. Portal został przygotowany zgodnie z najnowszymi trendami, stawiając na łatwą nawigację, przystępny kontent i satysfakcję użytkowników. Klienci Paczkomatów InPost cenią wygodę i swój czas, a ewentualne wątpliwości chcą więc rozwiać jak najszybciej. Nowe funkcjonalności umożliwiają sprawdzanie gdzie jest najbliższy Paczkomat, w jakich sklepach można kupować i odbierać przez Paczkomaty oraz  błyskawicznie sprawdzić gdzie jest nadana paczka.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

“Internet jest naturalnym środowiskiem Paczkomatów InPost, zatem pierwszy kontakt z Klientem najczęściej następuje przez stronę www. Musi być więc ona wizytówką, oddającą nasze wartości, przewagi konkurencyjne i odpowiednio pozycjonować markę. W trakcie czterech lat funkcjonowania strony nastąpił tak duży rozwój usługi, iż wymagała ona nowej wersji serwisu, na miarę globalnych potrzeb.

Paczkomaty InPost podążają za nowymi trendami i potrzebami Klientów, którzy cenią swój czas i wygodę. Nowa strona odzwierciedla te wartości prezentując informacje w jeszcze prostszy, bardziej intuicyjny sposób.” – mówi Jacek Siekierczak, Brand Manager Paczkomatów InPost.

 

Strona www to także ważny nośnik pozycjonowania. Paczkomaty InPost pokazują, że odbieranie paczek nie musi być nudne i wiązać się z problemami. Istnieje usługa, która dba o nasz czas, minimalizuje trudności. Zgodnie z komunikacją marki, strona jest bardzo pogodna i ma w sobie wiele radości. Leitmotivem są postacie małej, wesołej dziewczynki i jej taty, dla których odbiór paczki z Paczkomatu jest przygodą.

Co ważne, serwis Paczkomaty.pl został zaprojektowany w responsive design, dzięki czemu zachowuje swoje walory estetyczne i funkcjonalne na urządzeniach mobilnych.

 

Strona www stanowi element szerokiej, niestandardowej komunikacji marki. Kontakt Paczkomatów InPost z Klientem na każdym etapie usługi jest wyjątkowy, bezpośredni i przyjacielski. Komunikaty na ekranach, e-maile i smsy wysyłane do użytkowników zawierają zabawne sformułowania wykorzystujące dwuznaczność języka, inspirują do chwili zabawy, oderwania się od bieżących zadań i skoncentrowaniu na miłych rzeczach, np. na ulubionej muzyce.

 

Uzupełnieniem komunikacji do użytkowników jest też blog firmowy oraz obecność na facebooku. Paczkomaty InPost posiadają dziewiąty największy komercyjny fan page w Polsce, z ponad 260 tysiącami fanów.

 

Intensywny rozwój branży e-commerce powoduje, że  konkurencja na rynku staje się coraz silniejsza. W konsekwencji znaczenie takich elementów jak jakość obsługi i komunikacja z użytkownikami może się stać kluczowym czynnikiem.

 

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

RC2

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »