Gospodarka » Żywność
Nowy, egzotyczny 7 Days Double na wiosnę!
Zobacz więcej zdjęć » |
Kombinacja dwóch smaków nadzienia w jednym rogalu to jeszcze nie wszystko. Dopełnieniem kokosowo–kakaowego wnętrza jest bowiem ciasto… z dodatkiem wiórków kokosowych. Nowy 7 Days Double to przekąska o prawdziwie egzotycznym smaku, która od teraz może nam towarzyszyć na co dzień – zaspokajając w przyjemny sposób głód w szkole, pracy, albo podróży.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Nowy 7 Days Double to posmak lata, zapowiedź wymarzonych wakacji pod palmami oraz egzotycznych przygód, ale przede wszystkim – odpowiedź na oczekiwania i potrzeby naszych konsumentów. Mamy nadzieję, że smak kokosowo-kakaowy podbije serca i podniebienia fanów słodkich, pożywnych przekąsek – powiedziała Alina Baniecka, dyrektor marketingu Chipita Poland.
Telewizyjna kampania reklamowa produktu potrwa od 20 kwietnia do połowy czerwca 2012 roku i obejmie takie stacje jak: Polsat (wraz z kanałami tematycznymi), TV4, Super Stacja, At Max Young, 4 Fun Rebel i Discovery. Spoty wyprodukowała agencja Stefi Productions, autorem scenariusza jest firma Spot JWT Ateny. Za kreacje w Internecie oraz działania na stronie 7 Days i profilu Facebook odpowiada LOWE GGK (Lowe Poland).
7 Days Double to znakomite połączenie smacznej przekąski z pożywnym posiłkiem – teraz w nowej, podwójnie egzotycznej odsłonie.
Kontakt dla mediów
Kinga Karelus
Agencja 21
tel. +48 22 511 13 84
E-mail: kinga.karelus@agencja21.pl
Nadesłał:
agencja21
|
Komentarze (0)