Gospodarka » Żywność
Nowy rok szkolny – nowy smak 7Days
Zobacz więcej zdjęć » |
Informacja prasowa
Warszawa, 23.08.2012
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Na dwa tygodnie przed oficjalnym rozpoczęciem roku szkolnego do sprzedaży trafi nowy rogal 7Days Hazelnut z nadzieniem o smaku orzechowo-kakowym. Debiutowi nowej kombinacji smakowej będzie towarzyszyła dynamiczna reklama TV z muzycznym hitem!
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, marka Chipita wprowadza na rynek nowy smak rogala 7Days. „Premiera popularnej przekąski zbiega się z początkiem roku szkolnego i akademickiego i mamy nadzieję, że nowe orzechowo-kakaowe nadzienie przypadnie do gustu głodnym wiedzy i aktywnych zajęć adeptom nauki.”, mówi Alina Baniecka, dyrektor marketingu Chipita Poland.
7Days Hazelnut o smaku orzechowo-kakaowym dołącza tym samym do grona najbardziej popularnych słodkich przekąsek o tym smaku. Opracowana na potrzeby produkcji innowacyjna receptura gwarantuje dostarczenie niezwykłych doznań smakowych konsumentom. Aksamitny krem wykorzystany do nadziewania rogalików został wytworzony z naturalnych orzechów laskowych.
Masa netto: 80g
Cena: 2,30 zł
Sprzedaż produktu będzie wspierana intensywną czteromiesięczną kampanią telewizyjną, kampanią w kinach od września do października oraz działaniami internetowymi.
Kontakt dla mediów:
Katarzyna Łankiewicz
Agencja 21
katarzyna.lankiewicz@agencja21.pl
Nadesłał:
agencja21
|
Komentarze (0)