Technologie » Internet
Nowy wizerunek Kopex S.A. w internecie od Positive Power
Zobacz więcej zdjęć » |
Celem powstania strony było odświeżenie i wzmocnienie wizerunku w internecie, a przede wszystkim – ułatwienie pozyskiwania informacji o Spółce społeczności inwestorskiej oraz podmiotom rynku finansowego. Strona zyskała nowoczesną grafikę, zgodną z identyfikacją wizualną firmy Kopex oraz przejrzysty układ treści, ułatwiający poruszanie się po serwisie.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Najważniejszym elementem nowego serwisu jest moduł relacji inwestorskich dla partnerów spółki, akcjonariuszy, inwestorów oraz mediów. Powstał w oparciu o wzorcowy model relacji inwestorskich stworzony przez GPW S.A. Moduł zawiera informacje na temat aktualnego kursu giełdowego i podstawowych danych finansowych firmy Kopex SA, a także raporty, kalendarium i komunikaty prasowe. Notowania Spółki prezentowane są na interaktywnym wykresie, generowanym na bieżąco na podstawie aktualnych danych z giełdy.
- Przygotowanie zgodnego z wytycznymi GPW serwisu ułatwi wszystkim zainteresowanym dotarcie do najważniejszych danych dotyczących obecności firmy na giełdzie – mówi Kamila Porwoł, Project Manager w Positive Power, odpowiedzialna za projekt po stronie agencji. - Szczegółowe i stale aktualizowane wskaźniki giełdowe pozwalają na zapewnienie przejrzystej polityki informacyjnej i poprawienie wiarygodności firmy wśród potencjalnych partnerów biznesowych.
Wartym uwagi rozwiązaniem jest zakładka „Kopex Group”- rozbudowany katalog wszystkich spółek zależnych. Porządkuje on wiadomości o firmach w ramach grupy Kopex, informując tym samym odwiedzających serwis o szerokiej gamie wyspecjalizowanych podwykonawców i współpracowników Spółki.
Serwis wyposażony został w panel administracyjny z rozbudowanym repozytorium plików, ułatwiającym dodawanie materiałów graficznych i mediów. Aby po serwisie mogły poruszać się także osoby słabowidzące, na każdej podstronie umieszczono funkcję zmiany rozmiaru czcionki.
Strona internetowa posiada kilka wersji językowych, co umożliwia prezentację oferty partnerom i klientom zagranicznym z różnych części świata.
Agencja Interaktywna Positive Power Sp. z o. o. zajmuje się kreacją wizerunku online, budowaniem strategii emarketingowych i kampanii internetowych, projektowaniem serwisów oraz tworzeniem dedykowanego oprogramowania e-commerce. W chwili obecnej firma zatrudnia ponad 25 ekspertów w dziedzinie programowania i e-marketingu. Do grona klientów Agencji należą tak znane firmy i instytucje jak Meble Kler S.A, Praca.pl, Kampania Piwowarska, Mennica Polska S.A, Fundacja Greenpeace, Wirtualna Polska S.A, Bolix S.A, Narodowe Centrum Kultury, Pfleiderer Grajewo SA, Milo Sport, Travelplanet SA, Subway Polska, Mercor S.A, Uniwersytet Jagiellonski, ZAK S.A.
Więcej informacji: www.positive-power.pl
Nadesłał:
PositivePower
|
Komentarze (0)