Dom » Budownictwo
Nude in Nizza Kolorem Roku Tikkurila 2024
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Tegoroczna kolekcja Color Now 2024 marki Tikkurila została zaprojektowana przez znaną szwedzką projektantkę wnętrz - Marie Olsson Nylander.
„Trend na ciepłe odcienie we wnętrzach jest nadal silny i pozostanie taki w przyszłości. Miękkie i przyjazne kolory sprawiają, że pomieszczenia stają się spokojne oraz przytulne. Takie barwy można też łatwo łączyć z różnymi materiałami i stylami. Nude in Nizza jest neutralny, ale ma swój koloryt. Celebruje miłość, życzliwość i radość” - powiedziała Irina Hanhisalo, kierująca kategorią kolorów w PPG dla marki Tikkurila.
Dzięki kolekcji Tikkurila Color Now 2024 szwedzka projektantka, Marie Olsson Nylander, chce zaskoczyć i zainspirować ludzi do spojrzenia na kolory z nowej perspektywy. Tworząc kolekcję bawiła się kontrastami, czerpiąc kombinacje odcieni i nazw ze swoich wspomnień i poprzez własne skojarzenia łączyła je z określonymi miejscami i symbolami. Te kontrasty pokazały, jak postrzega świat - jako miejsce, w którym mieszają się emocje. To tak, jak działają nasza intuicja i zmysły.
Paleta 14 kolorów składa się z jasnych, delikatnych odcieni, bogatych tonów i ciemnych akcentów. Zaskakujące i eklektyczne kontrasty sprawiają, że nazwy kolorów zapadają w pamięć i są zabawne. Kolory z kolekcji mogą być stosowane zarówno na dużych powierzchniach, jak i na małych detalach dekoracyjnych.
„Jak wiemy, intuicja wydaje się mistyczna, jest jednak naszym najpotężniejszym narzędziem. To wtedy mózg współpracuje z naszym wnętrzem, aby uzyskać dostęp do wszystkich wspomnień, doświadczeń, osobistych potrzeb i preferencji. To głęboka wiedza, wolna od norm, oczekiwań i osądów. To poddanie się otoczeniu i swojemu prawdziwemu, najbardziej autentycznemu ja" - skomentowała Irina Hanhisalo. „Dzięki Kolorowi Roku 2024 i kolekcji Color Now 2024 chcemy zainspirować ludzi, by zdali się na swoje najskrytsze uczucia w wyborze kolorów i kreatywność bazującą na własnej intuicji, by pozwolili jej prowadzić się w całkiem nowych nieodkrytych dotąd kierunkach”.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
PractumConsulting
|
Komentarze (0)