Technologie » Internet
Od wirtualnego świata do święta miłości
Portale społecznościowe, do których mamy stały dostęp przez urządzenia mobilne stwarzają zupełnie nowe możliwości w nawiązywaniu relacji międzyludzkich i ułatwia zawieranie znajomości.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Sondaż przeprowadzony przez portal Match.com, w którym zapytano 5000 osób o ich randkowe zwyczaje, pokazał, że ponad ¾ singli jest na Facebooku. Co więcej, 48% kobiet poprzedza pierwszą randkę sprawdzeniem profilu osoby, z którą się umówiła, by znaleźć jak najwięcej informacji na jej temat. Z sondażu wynikło, że podobnie, jak przed umówionym spotkaniem sprząta się dom - tak przed zaakceptowaniem na Facebooku zaproszenia do znajomych od osoby postrzeganej jako potencjalny przyszły partner, sprząta się swój profil. Postępuje tak aż 27% singli i 26% singielek. 36% dwudziestolatków zaś stale kontroluje treści na swoim profilu, by pozostawać potencjalnie atrakcyjnym po wyszukaniu przez kogoś w mediach społecznościowych.
Za sprawą ogromnej popularności urządzeń mobilnych, coraz więcej osób jest stale online. Młodzi ludzie funkcjonują w szerokich sieciach społecznościowych, których krwioobiegiem jest internet, a kontakty bezpośrednie i te za pośrednictwem mediów społecznościowych uzupełniają się wzajemnie. Stanowią spójną, uzupełniającą się wzajemnie całość, dając coraz szersze możliwości zdobywania informacji o innych. W tym także informacji o potencjalnych partnerach – nie tylko tych poznanych w świecie wirtualnym, ale także w tym realnym.”
„Tym, co zmieniło się w ostatnim czasie, nie jest samo zjawisko poznawania się ludzi w sieci, a sposób, w jaki aktualnie korzystamy z internetu. Za sprawą ogromnej popularności urządzeń mobilnych, obecność młodego pokolenia w internecie ewoluuje w kierunku stałego pozostawania online. Umożliwiają to komputery przenośne, tablety czy smartfony, bez których coraz częściej nie możemy dziś się obyć. Młodzi ludzie funkcjonują w szerokich sieciach społecznościowych, których krwioobiegiem jest internet, a kontakty bezpośrednie i te za pośrednictwem mediów nie występują już jako przeciwieństwa. Stanowią spójną, uzupełniającą się wzajemnie całość, dając coraz szersze możliwości zdobywania informacji o innych. W tym także informacji o potencjalnych partnerach – nie tylko tych poznanych w świecie wirtualnym, ale także w tym realnym.” – mówi Monika Grabowska, PR Manager ASUS Polska.
Jak widać mobilny internet i Facebook stał się potęgą w zakresie weryfikacji potencjalnych randkowych partnerów, o czym na pewno warto pamiętać, nie tylko w kontekście Walentynek.
Nadesłał:
Mondaypr
|
Komentarze (0)