Technologie » Internet
Okazje.info i Gazeta.pl zacieśniają współpracę – nowe miejsca prezentacji dla Porównywarki
Zwiększenie źródeł ruchu na stronach Porównywarki i wzbogacenie publikacji na Gazeta.pl to tylko niektóre z efektów strategicznej kooperacji.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Okazje.info w pełni spełniają oczekiwania, które mamy w zakresie dostarczenia naszym użytkownikom wartościowej informacji o produktach dobranych kontekstowo do przeglądanych treści, dlatego podjęliśmy decyzję o rozszerzeniu współpracy - mówi Krzysztof Mikulski, dyrektor ds. rozwoju biznesu w segmencie Internet Agory.
- Rozszerzenie obszaru wspólnych działań na nowe serwisy - między innymi Sport.pl, Kobieta.gazeta.pl, Plotek.pl czy Technologie.gazeta.pl - to kolejny, ale nie ostatni etap w wymianie doświadczenia pomiędzy naszymi firmami. W niedalekiej przyszłości nie wykluczamy podjęcia nowych, wspólnych inicjatyw w obrębie branży e-commerce, choć nie tylko – dodaje Marcin Ryske, Brand Manager Okazje.info.
Satysfakcjonująca dla obu stron kooperacja znajduje odzwierciedlenie również na innych płaszczyznach. Znaczącym krokiem w zacieśnianiu partnerstwa jest przejęcie przez Grupę Okazje.info zarządzania domeną Kolumber.pl, skupiającą wielbicieli podróży oraz Znam.to, gdzie Internauci recenzują zakupione produkty. Za komunikację z użytkownikami, a także dbanie o dalszy rozwój serwisów odpowiada od tej pory Porównywarka.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Porównywarka cen Okazje.info http://www.okazje.info
Kontakt: Aleksandra Lisiecka, PR & Marketing Assistant, 42 235 13 11 a.lisiecka@okazje.info.pl
Okazje.info to czwarty pod względem zasięgu serwis e-commerce w Polsce* i zarazem najszybciej rozwijająca się porównywarka cen. Miesięcznie serwis odwiedza ponad 4,5 miliona użytkowników, przeglądając oferty z 3 tys. kategorii produktowych.
Z usług Okazje.info korzysta ponad 2000 sklepów internetowych i marketów, prezentujących swoje oferty i gazetki reklamowe. Elastyczne warunki współpracy i szeroka oferta usług promocyjnych (pozycjonowanie ofert, akcje specjalne, display) gwarantują dotarcie do wybranych grup klientów i wysoką efektywność działań marketingowych.
* Megapanel, maj 2012
Komentarze (0)