Technologie » Internet

OPINIAC.COM - przełom w zarządzaniu web user experience

Wystartowała innowacyjna platforma - opiniac.com, służąca do badania satysfakcji użytkowników serwisów WWW...

Przełom w zarządzaniu Web User Experience

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Rusza innowacyjna platforma B2B - opiniac.com, służąca do badania satysfakcji użytkowników serwisów internetowych, oraz gromadzenia ocen i opinii na temat badanych witryn. Opiniac.com pozwala kształtować postać i funkcjonalność stron WWW, poprzez aktywne pozyskiwanie ekspertyzy od odwiedzających je internautów...

O opiniac.com

Projekt opiniac.com, który wszedł na rynek wraz z początkiem IV kwartału 2008, łączy wiedzę specjalistów z różnych dziedzin branży internetowej: użyteczności, technologii oraz badań. Celem przedsięwzięcia jest wprowadzenie w sektorze interaktywnym nowego standardu badań opinii internautów, opartego na niewymuszonych ocenach i odpowiedziach. Nawet najlepsze wyczucie, na temat tego, co użytkownicy sądzą o danym serwisie, nie jest wystarczająco dobre w porównaniu z faktycznie zgromadzoną oceną i komentarzami samych internautów - twierdzi Zbigniew Nowicki, CEO i założyciel platformy opiniac.com. Dlatego właśnie platforma, podobnie jak systemy statystyczne, pozwala na stały monitoring satysfakcji użytkowników korzystających z serwisu WWW - dodaje Piotr Wojnarowicz, odpowiedzialny za technologiczną stronę rozwiązania. Opracowany został zestaw wskaźników, które umożliwiają śledzenie w czasie istotnych parametrów opisujących poziom zadowolenia użytkowników z odwiedzanych przez nich serwisów internetowych. Jest to możliwe dzięki prowadzeniu deklaratywnego monitoringu, a nie doraźnych ocen, jak ma to miejsce w innych badaniach oferowanych na rynku. Analiza wyników badań opinii online jest bardzo pomocnym narzędziem w efektywnym zarządzaniu każdym serwisem internetowym, oraz w kształtowaniu jego funkcjonalności, klarowności treści i warstwy estetycznej - nadmienia Jerzy Legut, odpowiedzialny za stronę merytoryczną badań. Rozwiązanie pozwala dowiedzieć się, co użytkownicy myślą o „moim" serwisie internetowym. Korzystanie platformy w dłuższej pespektywie pozwoli poprawić wyniki ekonomiczne serwisu internetowego, typu: konwersja, świadomość marki, przejrzystość, klarowność lub procesy - podsumowuje Zbigniew Nowicki.

Kontakt
opiniac.com http://www.opiniac.com

Zbigniew Nowicki, CEO / Partner z.nowicki@opiniac.com



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

netafora

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »