Technologie » Komputery

Oracle przejmuje firmę Vitrue

Oracle wzbogaca usługę Oracle Cloud o możliwości wiodącej na rynku platformy do marketingu społecznościowego i obsługi serwisów społecznościowych.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Firma Oracle poinformowała o zawarciu umowy na temat przejęcia firmy Vitrue - producenta działającej w chmurze platformy do marketingu społecznościowego. Platforma ta pozwala marketerom centralnie tworzyć, publikować i moderować społecznościowe kampanie marketingowe, zarządzać nimi, mierzyć ich wyniki oraz przygotowywać raporty na ich temat. Pomaga też prowadzić działania na platformach serwisów społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter, YouTube i Google+.
·    Oferowane przez firmę Vitrue, udostępniane w modelu SaaS aplikacje marketingowe do prowadzenia działań w mediach społecznościowych pomagają klientom zintensyfikować działania na tego typu platformach. Zapewniają marketerom możliwości opracowywania kampanii w ramach sieci społecznościowych i na różnych urządzeniach - a także publikowania treści angażujących fanów i przysparzających firmom potencjalnych klientów.
·    Oferowane przez Oracle możliwości z zakresu zarządzania sprzedażą, obsługą, handlem i danymi społecznościowymi oraz z dziedziny analizy danych, w połączeniu z funkcjonalnością platformy Virtue, pozwolą utworzyć najbardziej zaawansowaną i kompleksową platformę do kontaktów społecznościowych.
·    Połączenie to pomoże przedsiębiorstwom w nawiązywaniu bardziej znaczących kontaktów z klientami, którym będzie towarzyszyć spójny przekaz dotyczący marki. Zapewni też większy zwrot z inwestycji we wszystkich kanałach i mediach, a także pozwoli podnieść poziom obsługi klientów poprzez reagowanie w czasie rzeczywistym oraz utrzymywanie ściślejszych kontaktów.
·    Warunki umowy nie zostały ujawnione. Więcej informacji na temat transakcji można znaleźć pod adresem http://www.oracle.com/vitrue.

„Wzrost popularności mediów społecznościowych oraz większe zapotrzebowanie ze strony konsumentów na kontakty z markami w wielu kanałach komunikacji skłania dyrektorów ds. marketingu do poszukiwania zintegrowanej platformy do marketingu społecznościowego" - powiedział Thomas Kurian, wiceprezes Oracle ds. rozwoju. „Opracowana przez firmę Vitrue wiodąca na rynku platforma do marketingu społecznościowego i angażowania w kontakty społecznościowe, w połączeniu z najlepszymi produktami Oracle do zarządzania sprzedażą, obsługą i handlem, oferuje naszym klientom kompleksowe rozwiązanie do utrzymywania kontaktów społecznościowych".
„Największe światowe marki zostały wykreowane poprzez utrzymywanie przez przedsiębiorstwa doskonałych kontaktów z ich klientami" - powiedział Reggie Bradford, założyciel i dyrektor generalny firmy Vitrue. „Jako podmiot należący do firmy Oracle, będziemy mogli pomóc naszym klientom w zapewnieniu takich właśnie spójnych, bliskich kontaktów społecznościowych w ramach interakcji związanych z marketingiem, sprzedażą i serwisem".



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Oracle

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »