Technologie » Komputery
Oracle udostępnił nową wersję systemu Oracle Insurance Revenue Management and Billing
Dział Oracle Insurance wprowadził na rynek oprogramowanie Oracle Insurance Revenue Management and Billing 2.2.4 - najnowszą wersję nowoczesnego, opartego na regułach systemu Oracle, który pozwala ubezpieczycielom zarządzać fakturowaniem, płatnościami i windykacją należności za pomocą jednego rozwiązania.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Dzięki najnowszej wersji oprogramowania Oracle Insurance Revenue Management and Billing ubezpieczyciele mogą zautomatyzować uzgadnianie faktur grupowych i sporządzanych na podstawie wykazów osób ubezpieczonych (list bill) - proces ten jest zazwyczaj realizowany ręcznie i uchodzi za bardzo pracochłonny. Nowa wersja pozwala im więc obniżyć koszty przetwarzania faktur, zwiększyć produktywność oraz ograniczyć spadek przychodów poprzez zwiększenie dokładności uzgadniania.
Nowa wersja oprogramowania obsługuje możliwości uzgadniania faktur dla wszystkich obszarów działalności, w tym dla ubezpieczeń na życie, majątkowych i od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz zdrowotnych. Ubezpieczyciele mogą przygotowywać faktury skonsolidowane - obejmujące wiele polis i obszarów działalności - które są wygodniejsze dla klientów oraz bardziej szczegółowe, pomagając w podniesieniu poziomu zadowolenia klientów.
Nowe funkcje do obsługi windykacji należności umożliwiają ubezpieczycielom efektywne zarządzanie zasadami i procesami windykacji. Rozwiązanie pozwala użytkownikom wyszukiwać sprawy na podstawie numeru lub atrybutów konta, stanowiąc centralny punkt określania najwłaściwszej strategii windykacji i następnie zarządzając sprawą przez cały cykl jej życia - od utworzenia, poprzez przydzielenie określonemu windykatorowi, aż do zamknięcia.
Oprogramowanie Oracle Insurance Revenue Management and Billing jest teraz zintegrowane z systemem Oracle Documaker. Umożliwia to ubezpieczycielom szybkie wdrażanie kompleksowego, zautomatyzowanego przepływu pracy zapewniającego tworzenie spersonalizowanych, skonsolidowanych faktur i stosownej korespondencji, aby usprawnić komunikację z klientami.
Wypowiedź towarzysząca
„Branża ubezpieczeniowa znacznie się rozwinęła - jest to teraz środowisko, w którym kluczowe znaczenie dla sukcesu rynkowego mają strategie wieloproduktowe i wielokanałowe" - powiedział Srini Venkatasanthanam, wiceprezes ds. strategii rozwoju produktów w dziale Oracle Insurance. „W wyniku wprowadzenia złożonych powiązań dystrybucyjnych, pakietów produktów grupowych oraz coraz większej koncentracji na sprzedaży produktów powiązanych (cross-sell) ubezpieczyciele potrzebują systemów fakturowania zgodnych z wizją elastyczności produktów, wszechstronnej obsługi klienta oraz dokładnego, skonsolidowanego fakturowania. Oracle Insurance Revenue Management and Billing to rozwiązanie adaptacyjne i elastyczne, które pomoże ubezpieczycielom sprostać tym wyzwaniom dziś i w przyszłości".
Informacje dodatkowe
o Oracle Insurance
o Oracle Insurance w serwisie Facebook
o Oracle Insurance w serwisie Twitter
o Oracle Insurance na LinkedIn
o Oracle Insurance na YouTube
o Oracle Insurance Blog
Nadesłał:
Oracle
|
Komentarze (0)