Zdrowie » Ciało
Oranżada Hellena w hitach wiosennej ramówki – podsumowanie sezonu
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Marka zapowiada kontynuację intensywnych działań marketingowych.
Aktywność w programach TV elementem długofalowej strategii
Oranżada Hellena związana jest z topowymi programami rozrywkowymi już od kilku sezonów, docierając do szerokiego grona odbiorców w różnym wieku. Poprzez promocję napoju w formatach impulsowych, z nowoczesnym designem i mocnym brandingiem, marka poszerza grono swoich odbiorców. Aktywność w programach tego rodzaju ściśle koresponduje z rozrywkowym, pozytywnym DNA brandu. Oranżada Hellena już od trzech edycji obecna jest w show Kuby Wojewódzkiego i You Can Dance – Po prostu tańcz w stacji TVN. W mijającym sezonie po raz pierwszy zaistniała również w talent show Must Be The Music. Tylko muzyka na antenie telewizji Polsat.
Wysoka oglądalność - większa świadomość marki
Lokowanie produktu w programach wpisujących się w charakter marki jest bardzo skutecznym działaniem marketingowym i przekłada się na zwiększenie rozpoznawalności brandu w grupach docelowych. Wszystkie programy z udziałem Oranżady Hellena są hitami ramówek. Każdy odcinek Kuby Wojewódzkiego oglądalny był średnio przez 1,2 miliona widzów. Show You Can Dance zgromadziło średnią publiczność ponad 1,3 miliona, zaś Must Be The Music. Tylko muzyka – ponad 2 miliony. „Lokowanie produktu w znanych i cenionych programach to dla naszej marki jeden z najważniejszych kanałów dotarcia do młodzieży, która nie kojarzy oranżady z dzieciństwem tak silnie, jak rodzice czy dziadkowie. Stale wzmacniamy wizerunek poprzez odwołania do pozytywnych emocji i podkreślanie unikalnego, orzeźwiającego smaku polskiego napoju.” – mówi Magdalena Koszela, brand manager Oranżady Hellena.
Hellena to polska marka, która od ponad 20 lat oferuje konsumentom szeroką gamę napojów i oranżad w wielu smakach. Łącząc tradycję z nowoczesnością, kreując nowe trendy, przywołuje jednocześnie wspomnienia beztroskiego dzieciństwa, które wypełniał smak bąbelkowej, orzeźwiającej oranżady. W portfolio marki znajdują się m.in. napoje gazowane w różnych smakach, Oranżada Hellena FIT, Oranżada Hellena YOO! z witaminami dla dzieci oraz owocowe napoje niegazowane w najbogatszej na rynku ofercie smakowej.
 
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)