Kobieta, zdrowie, uroda » Ciało

Oranżada Hellena w hitach wiosennej ramówki – podsumowanie sezonu

Oranżada Hellena w hitach wiosennej ramówki – podsumowanie sezonu
Zobacz więcej zdjęć »
W pierwszej połowie 2016 r. Oranżada Hellena była lokowana w popularnych programach rozrywkowych i talent show na antenach największych stacji telewizyjnych. Emocjonujący finał You Can Dance – Po prostu tańcz zwieńczał obecność brandu w wiosennych ramówkach.

Marka zapowiada kontynuację intensywnych działań marketingowych.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Aktywność w programach TV elementem długofalowej strategii

Oranżada Hellena związana jest z topowymi programami rozrywkowymi już od kilku sezonów, docierając do szerokiego grona odbiorców w różnym wieku. Poprzez promocję napoju w formatach impulsowych, z nowoczesnym designem i mocnym brandingiem, marka poszerza grono swoich odbiorców. Aktywność w programach tego rodzaju ściśle koresponduje z rozrywkowym, pozytywnym DNA brandu. Oranżada Hellena już od trzech edycji obecna jest w show Kuby Wojewódzkiego i You Can Dance – Po prostu tańcz w stacji TVN. W mijającym sezonie po raz pierwszy zaistniała również w talent show Must Be The Music. Tylko muzyka na antenie telewizji Polsat.

Wysoka oglądalność - większa świadomość marki

Lokowanie produktu w programach wpisujących się w charakter marki jest bardzo skutecznym działaniem marketingowym i przekłada się na zwiększenie rozpoznawalności brandu w grupach docelowych. Wszystkie programy z udziałem Oranżady Hellena są hitami ramówek. Każdy odcinek Kuby Wojewódzkiego oglądalny był średnio przez 1,2 miliona widzów. Show You Can Dance zgromadziło średnią publiczność ponad 1,3 miliona, zaś Must Be The Music. Tylko muzyka – ponad 2 miliony. „Lokowanie produktu w znanych i cenionych programach to dla naszej marki jeden z najważniejszych kanałów dotarcia do młodzieży, która nie kojarzy oranżady z dzieciństwem tak silnie, jak rodzice czy dziadkowie.  Stale wzmacniamy wizerunek poprzez odwołania  do pozytywnych emocji i podkreślanie unikalnego, orzeźwiającego smaku polskiego napoju.” – mówi Magdalena Koszela, brand manager Oranżady Hellena.  



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Colian
http://colian.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »