Motoryzacja » Samochody
Otwarcie SKODA AUTOLAB w Warszawie
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Dzięki interaktywnym, ruchomym instalacjom, na żywo będzie można poznać zasady działania oraz doświadczyć sposobów funkcjonowania najnowocześniejszych systemów bezpieczeństwa współczesnych aut. To unikalne laboratorium, które Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy Hanna Gronkiewicz-Waltz objęła honorowym patronatem, powinien odwiedzić każdy tak obecny, jak i przyszły kierowca. Interaktywne Centrum Bezpieczeństwa otworzyła we wtorek, 11 września 2012 r., konferencja prasowa, którą poprowadził Marcin Prokop.
„ŠKODA to marka odpowiedzialna społecznie, od lat angażująca się w projekty mające na celu podniesienie bezpieczeństwa drogowego.” – mówi Monika Dąbrowska, rzecznik prasowy marki. „Dzieląc się cenną wiedzą
i doświadczeniem, które wyciągnęliśmy przez lata badań nad uzyskaniem bezpieczeństwa na drodze, analizach kontrolowanych kolizji laboratoryjnych oraz realnych zdarzeń drogowych, chcemy doprowadzić do zmniejszenia liczby wypadków z udziałem polskich kierowców w kraju i za granicą. Troskę
o bezpieczeństwo kierowców marka ŠKODA ma w swoim DNA.” – dodaje. „ŠKODA AUTOLAB, pierwsze tego typu przedsięwzięcie w Polsce, jest odpowiedzią na zapotrzebowanie kierowców na praktyczną wiedzę dotyczącą bezpiecznej jazdy”.
Gościem specjalnym prezentacji był Adam Małysz, który już od jakiegoś czasu współpracuje z marką ŠKODA, jak również realizuje swoją pasję jako kierowca rajdowy. „Bezpieczeństwo było zawsze dla mnie niezwykle ważną kwestią. Jako osoba publiczna przyjąłem za swój cel promowanie go
i wspieranie edukacji w tym zakresie.” – powiedział Adam Małysz
– „Jestem przekonany, że szkolenia w centrach bezpieczeństwa, takich jak ŠKODA AUTOLAB, mogą zwiększyć wyobraźnię i świadomość kierowców, pozwalając tym samym na wykształcenie odpowiednich nawyków. Przećwiczenie przynajmniej niektórych sytuacji drogowych na symulatorach, umożliwia późniejsze wykorzystanie zdobytej wiedzy
w warunkach rzeczywistych. To wyzwanie dla ośrodków edukacyjnych, aby w przystępny sposób przekazać odbiorcom wiedzę i przekonać, że jazda
w pasach na tylnym siedzeniu czy używanie opon zimowych jest dla ich dobra. Doświadczenia na symulatorach w ŠKODA AUTOLAB uczą, bawią, ale też – wiem po sobie – skłaniają do refleksji. Zdrowie
i życie nasze i pasażerów jest w rękach kierowcy. Właśnie dlatego zdecydowałem się zaangażować w ten projekt i cieszy mnie, że to właśnie ŠKODA – marka ciesząca się olbrzymią sympatią wśród Polaków
– zdecydowała się na realizację tak odpowiedzialnego i potrzebnego projektu”.
Nadesłał:
agencja21
|
Komentarze (0)