Dom » Budownictwo
Otwarto kolejny salon sprzedaży produktów WIŚNIOWSKI w Berlinie
Zobacz więcej zdjęć » |
Wysoka jakość innowacyjnych rozwiązań oraz wzorowa współpraca między partnerami sprawiły, że produkty marki WIŚNIOWSKI zyskują coraz większe uznanie na konkurencyjnym niemieckim rynku.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
24 września br. w Berlinie miało miejsce uroczyste otwarcie drugiego salonu firmy Prestige-Zaunsysteme. Nowy punkt handlowy zlokalizowany w północnej dzielnicy Berlina – Spandau, powstał w związku z rosnącym zainteresowaniem produktami marki WIŚNIOWSKI wśród niemieckich odbiorców. Kluczem do sukcesu sprzedażowego firmy Prestige-Zaunsysteme była szeroka oferta polskiego producenta oraz profesjonalna obsługa klienta.
Partnerstwo źródłem sukcesu
Współpraca między partnerami rozpoczęła się w 2006 roku. Powstał wtedy pierwszy salon w południowej części Berlina – Rangsdorf. Od tego momentu firma Prestige-Zaunsysteme zajmuje się wyłącznie dystrybucją produktów marki WIŚNIOWSKI, notując sukcesywny wzrost sprzedaży, który zawdzięcza doskonałemu dopasowaniu oferty do potrzeb rynku.
- Nasz nowo otwarty salon jest dowodem na to, że polski solidny produkt może cieszyć się uznaniem wśród szerokiego grona niemieckich odbiorców. Coraz większą liczbę klientów zawdzięczamy szerokiej ofercie produktowej. Szczególnie dumni jesteśmy z nowej ekspozycji, którą stworzyliśmy wspólnie z firmą WIŚNIOWSKI. Wzbudza ona bardzo duże zainteresowanie odwiedzających nasz salon klientów. Wśród odbiorców indywidualnych największą popularnością cieszą się ogrodzenia posesyjne, cechujące się bogatym wzornictwem i wyszukaną formą. Natomiast klienci instytucjonalni najchętniej wybierają bramy przemysłowe przesuwne. Marka WIŚNIOWSKI jest utożsamiana z wysoką jakością, której można zaufać – mówi Wojciech Ritta z firmy Prestige-Zaunsysteme.
Polityka sprzedażowa oparta na jednej solidnej marce pozwoliła na zbudowanie rozpoznawalności i zaufania wśród klientów. Kompleksowa oferta produktowa firmy WIŚNIOWSKI, w szczególności szeroki wybór ogrodzeń posesyjnych w systemach: Style, Classic, Lux oraz Premium została dodatkowo wzbogacona o profesjonalne narzędzie wsparcia sprzedaży – autorski program AW Expert, który umożliwia szybką i fachową obsługę klienta. Dzięki niemu doradcy Prestige-Zaunsysteme potrafią w kilka minut zaprezentować swoim klientom ostateczny efekt aranżacyjny proponowanego systemu ogrodzeniowego oraz określić dokładny kosztorys. Znacznie ułatwia to sprzedaż i pozwala kreować ekspercki wizerunek salonu oraz marki WIŚNIOWSKI.
Produkty WIŚNIOWSKI w Europie
Firma WIŚNIOWSKI jest krajowym liderem w produkcji wysokiej klasy bram garażowych i przemysłowych oraz ogrodzeń posesyjnych, wykonywanych w oparciu o surowce najwyższej jakości. Od 22 lat swojej działalności firma stawia na podnoszenie standardów wytwarzania oraz wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań, przez co zdobyła zaufanie szerokiego grona klientów.
– Produkty firmy WIŚNIOWSKI zyskują coraz większą liczbę odbiorców w Polsce, jak i za granicą. Od kilku już lat systematycznie poszerzamy sieć zagranicznych dystrybutorów. Nasze produkty oferowane są we wszystkich krajach sąsiednich, jak również w Skandynawii, krajach Beneluxu, czy we Francji. Budowanie świadomości marki WIŚNIOWSKI na tak konkurencyjnym rynku to proces wymagający czasu i zaufania nowych odbiorców. Rosnące zainteresowanie naszymi produktami to dla nas powód do dumy, a także dowód na to, że spełniają one najwyższe standardy obowiązujące na rynkach zachodnich i mogą konkurować na równi z czołowymi przedstawicielami branży. Planujemy dalszy, sukcesywny rozwój poprzez ciągłe udoskonalanie oferty i poszukiwanie nowych rynków zbytu – mówi Wiesław Pióro, Dyrektor Exportu w Firmie WIŚNIOWSKI
Producent: Firma WIŚNIOWSKI
Nadesłał:
E.C.H.O. Communications
|
Komentarze (0)