Dom » Budownictwo
PARADYŻ z tytułem Superbrands
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
 Wyróżnienie  to przyznawane jest polskim markom, które wypracowały najlepszy  wizerunek i zyskały najwyższe uznanie w oczach konsumentów.   
Tegoroczni laureaci wyłonieni zostali spośród ponad 2 000 marek,  w oparciu o jedno z największych badań marketingowych w Polsce,  przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia, na grupie 15 000 konsumentów.
Konkurs  Superbrands odnosi się bezpośrednio do poziomu zaufania i postrzegania  marki przez konsumentów oraz ekspertów. Tytuł Superbrands Created in  Poland 2013/2014 dla marki PARADYŻ stanowi jedyne w swoim rodzaju  potwierdzenie siły jej wizerunku – mówi Łukasz Kardas, Prezes Zarządu  Spółek Grupy Paradyż. W naszej codziennej pracy stawiamy na  profesjonalizm, innowacyjność oraz zrozumienie potrzeb Klienta. Właśnie  takie podejście pozwala nam utrzymywać pozycję jednego z liderów branży  ceramicznej od wielu lat – podsumowuje. 
Prestiżowe wyróżnienie  Superbrands przyznawane jest od prawie 20 lat w 87 krajach świata.  Tegoroczna, jubileuszowa gala z okazji 10-lecia projektu Superbrands w  Polsce, odbyła się 27 maja w Ufficio Primo w Warszawie. Nagrodę w  imieniu firmy odebrał Łukasz Kardas, Prezes Zarządu Spółek Grupy  Paradyż.
Zapraszamy także na www.paradyz.com  oraz www.myway-paradyz.com . 
 
Fot. K.Rainka 
 
Grupa Paradyż, w skład której wchodzą spółki Ceramika Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o., to wiodący polski producent płytek ceramicznych. Od ponad 25 lat tworzy produkty, które zyskują uznanie klientów w prawie 40 krajach świata. Produkty Grupy Paradyż powstają w pięciu zakładach produkcyjnych wyposażonych w nowoczesny i zaawansowany park maszynowy. Inwestycje w nowoczesne technologie, doskonała jakość wyrobów oraz uznane wzornictwo to podstawa dynamicznego rozwoju firmy. Ofertę wyróżnia nowatorski design, dbałość o dopracowanie detali oraz szeroka gama kompletnych kolekcji ścienno-podłogowych i elementów zdobniczych w wielu formatach, co daje szerokie możliwości aranżacji odmiennych w charakterze wnętrz. Obecny potencjał rynkowy Grupy Paradyż to 1700 pracowników oraz trzy marki w portfolio produktowym – marka Kwadro Ceramika skierowana do segmentu ekonomicznego, marka Paradyż oferująca szeroką paletę kolekcji w różnych stylach i formatach oraz marka My Way Paradyż Group - propozycja premium skierowana do najbardziej wymagających klientów, którzy poszukują indywidualnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie wzornictwa oraz technologii wykonania. Elegancja, styl, radość, klasyka, a także nowoczesny minimalizm - produkty Grupy Paradyż to pewny i najlepszy z możliwych wyborów – to gwarancja pięknego wnętrza. Uznanie klientów potwierdzone dynamicznie rosnącymi wynikami sprzedaży oraz licznymi nagrodami przyznanymi w prestiżowych konkursach – m.in. Złota Statuetka Lidera Polskiego Biznesu 2012, tytuł „Ambasador Polskiej Gospodarki 2012”, Złote Godło w kategorii QI Product w konkursie „Najwyższa Jakość Quality International”, nagrodę "Filary Polskiej Gospodarki 2013” oraz „Wielka Perła Ceramiki UE 2013 z Diamentami” dowodzą, że Grupę Paradyż można dziś uważać za przewodnika po światowym designie na rodzimym rynku materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz oraz doskonałą wizytówkę polskiego przemysłu na świecie.
Ceramika Paradyż
więcej informacji (PRESS BOX)
 
                     
                 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			 Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji
						Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji			 MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI
						MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI			
Komentarze (0)