Technologie » Komputery
Pasażerowie LOT latają z Comarch
Zobacz więcej zdjęć » |
- Wychodząc naprzeciwko oczekiwaniom PLL LOT, Comarch dostarcza zaawansowane narzędzia lojalnościowe, które dają wiele możliwości, m.in. elastyczne zarządzanie regułami biznesowymi, zaawansowane segmentowanie pasażerów oraz innowacyjną i spersonalizowaną komunikację z podróżnymi. To kolejna ważna umowa w branży lotniczej. Przypomnę, że w ubiegłym roku podpisaliśmy kontrakt z JetBlue Airways, amerykańską linią lotniczą, która za oceanem wyznacza trendy w branży lotniczej - mówi Marcin Warwas, wiceprezes Sektora Usługi, Comarch.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Rozwiązanie zaproponowane przez Comarch poprawi jakość obsługi klienta, a zarazem usprawni komunikację dwustronną. Wdrożenie tych zmian jest kontynuacją strategii LOT, której celem jest podniesienie poziomu obsługi. Jesteśmy przekonani, że każdy pasażer naszych linii, zarówno indywidualny jak i korporacyjny, w bezpośredni sposób odczuje wprowadzone udogodnienia. Zmiany będą kontynuowane, byśmy mogli oferować nowe funkcjonalności i wciąż zwiększać komfort obsługi klienta - mówi Tomasz Kochan, dyrektor Informatyki i Strategii IT, LOT.
W ramach umowy Comarch dostarczy trzy moduły: Lot dla Firm, czyli rozwiązanie, które zostało stworzone z myślą o pasażerach korporacyjnych, Portal LOT - system umożliwiający zarządzanie treścią portalu, przeznaczony dla wszystkich klientów oraz LOT Mobile, który umożliwia bezpośredni kontakt z klientem, wykorzystując nowoczesne kanały komunikacyjne za pomocą inteligentnych narzędzi mobilnych.
Nadesłał:
pawel.kozyra@comarch.pl
|
Komentarze (0)