Firma » Biznes
Petgram wydłuża termin oferty publicznej akcji do 16 grudnia 2022 r.
Zobacz więcej zdjęć » |
Twórcy aplikacji Petgram, nazywanej „Instagramem dla zwierząt", prowadzą publiczną emisję akcji w formie kampanii crowdinvestingowej na platformie inwestycyjnej Domu Maklerskiego INC - CrowdConnect. Jak poinformowała spółka - jej termin uległ zmianie. Zapisy w ramach transzy CrowdConnect będą przyjmowane do 15 grudnia, a cała oferta potrwa do 16 grudnia br. Celem emisji akcji jest pozyskanie od inwestorów kwoty do 3 mln zł.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Petgram to pierwsze tego typu rozwiązanie na świecie. Aplikacja dedykowana miłośnikom zwierząt została połączona z lokalizatorem GPS. Do tej pory korzysta z niej niespełna 27 tysięcy użytkowników z ponad 100 krajów świata. Wśród nich znajdują się właściciele nie tylko psów i kotów, ale również węży, gryzoni, a nawet surykatki. Petgram skierowany jest do właścicieli zwierząt z pokolenia X, Y i Z. Do grupy tej należą osoby w przedziale wiekowym 20-49 lat. Tylko w Polsce grupa docelowa aplikacji może stanowić ok. 11 mln osób.
W październiku 2022 r. zwierzęcy startup wystartował z ofertą publiczną akcji, w ramach której zamierza pozyskać kwotę do 3 mln zł.
- Po raz drugi zdecydowaliśmy się na przedłużenie terminu trwającej oferty publicznej akcji prowadzonej w formie kampanii crowdinvestingowej. Potencjalni inwestorzy sygnalizowali nam, że potrzebują więcej czasu, aby dokładnie zapoznać się z naszą działalnością i podjąć decyzję. W związku z tym postanowiliśmy wydłużyć termin naszej oferty publicznej. Wierzymy, że dzięki otrzymanemu wsparciu staniemy się liderem na rynku pet-tech, który ma przed sobą obiecujące perspektywy rozwoju - mówi Jordan Wojsym-Antoniewicz, prezes zarządu Petgram S.A.
Pozyskane od inwestorów pieniądze spółka przeznaczy na rozwój aplikacji - w tym wzbogacenie jej o nowe funkcjonalności, takie jak m.in. monitoring zdrowia, forum dyskusyjne, baza zaginionych zwierząt czy możliwość tworzenia relacji wideo. Kolejnym celem emisyjnym jest prowadzenie intensywnych działań marketingowych, również za granicą i dotarcie do nowych użytkowników. W przyszłym roku na rynku pojawi się anglojęzyczna wersja aplikacji.
W październiku br. przedstawiciele Petgram S.A. poinformowali o tym, że zapisy na akcje w ramach pierwszej transzy skierowanej do dużych inwestorów, zakończyły się pełnym sukcesem. W dwa dni zapisami objętych zostało 149.253 akcji serii B, o wartości wynoszącej blisko 1 mln zł. Umożliwiło to spółce rozpoczęcie prac związanych z realizacją jednego z celów emisyjnych, jakim jest przejęcie portalu Petopo.com.
Kampania crowdinvestingowa Petgram S.A. na platformie CrowdConnect potrwa do 15 grudnia 2022 r., a zapisy w ramach transzy uzupełniającej do 16 grudnia br. W ramach emisji akcji oferowanych jest maksymalnie 448.000 akcji serii B po cenie emisyjnej ustalonej na poziomie 6,70 zł za jedną akcję.
Już w 2023 r. spółka Petgram S.A. zamierza rozpocząć prace związane z planowanym debiutem na rynku NewConnect.
Z raportu Global Market Insights wynika, że wartość rynku technologii dla zwierząt domowych może sięgnąć w 2028 r. nawet 20 mld dol. Analitycy przewidują, że rosnąca adopcja czworonogów w połączeniu z dalszym postępem technologicznym, będzie napędzać rozwój branży pet-tech.
Więcej informacji o trwającej kampanii:
https://crowdconnect.pl/campaigns/petgram
Nadesłał:
Redakcja News
|
Komentarze (0)