Rozrywka » Sport
„Piękne, sportowe emocje”. W Gdańsku zakończył się turniej dla młodych piłkarzy NUMBER ONE CUP
Zobacz więcej zdjęć » |
Podczas zawodów nie zabrakło emocji, ducha sportowej walki, a przede wszystkim dobrej zabawy. Zwycięzcą turnieju została drużyna Juventus Turin.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Turniej NUMBER ONE CUP odbył się w dniach 26-28 listopada w Hali Piłkarskiej Olimpijski Football Club przy ul. Meissnera 5 w Gdańsku. Do rozgrywek przystąpiło 18 młodzieżowych klubów, m.in. FC Porto, Juventus Turin, Paris Saint Germain, Legia Warszawa, czy Akademia Piłkarska Jaguar Gdańsk. W decydujących meczach nie brakowało emocji, drużyny zacięcie walczyły o wygraną, a o wyniku musiały zadecydować rzuty karne. Ostatecznie zwycięzcą turnieju został klub Juventus Turin. Drugie miejsce wywalczyła drużyna Legia Warszawa, a na trzecim stopniu podium stanął zespół PSV Eindhoven.
Tegoroczny turniej spotkał się z dużym zainteresowaniem w Internecie. Na profilu facebookowym NUMBER ONE CUP relacje z meczów śledziło ponad 2 tys. osób, a łączny zasięg postów przekroczył ponad 33 tys. użytkowników. Finałowe rozgrywki można było również oglądać na żywo na kanale społecznościowym Live Adventure. Transmisja online zgromadziła łącznie 33 758 wyświetleń.
Ideą przyświecającą wydarzeniu była integracja społeczności młodych adeptów piłki nożnej. Spotkanie pozwoliło uczestnikom nie tylko wymienić sportowe doświadczenia, ale także nawiązać nowe znajomości. Turniej NUMBER ONE CUP promuje tym samym otwartość na innych i pokazuje, że pomimo pochodzenia z różnych krajów czy mówienia różnymi językami – młodych ludzi łączy wspólna pasja do sportu.
Organizatorami turnieju piłkarskiego byli Hotel Number One by Grano, a także Live Adventure i Akademia Piłkarska Jaguar Gdańsk. Wydarzeniu partnerowali również Miasto Gdańsk, Gdański Ośrodek Sportu, Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku oraz Gdańska Organizacja Turystyczna. Patronat medialny nad rozgrywkami objęły z kolei Polski Związek Piłki Nożnej, Lechia.Net, W Okienko. Sponsorami tegorocznej edycji turnieju zostały firmy z grupy Dekpol - Dekpol Budownictwo Sp. z o.o. oraz Dekpol Deweloper Sp. z o.o, Ostromecko, PepsiCo, Eco Club oraz Ekoncept.
Więcej informacji nt. turnieju można znaleźć na stronach:
https://www.granohotels.pl/number-one-cup/2019
https://www.facebook.com/NumberOneCupGdansk/
Nadesłał:
mskala@tauber.com.pl
|
Komentarze (0)