Zdrowie » Dziecko
Pierwszy kartonik z zakrętką w segmencie napojów dla dzieci
Zobacz więcej zdjęć » |
„Wprowadzenie Tetra Brik® Aseptic Edge o pojemności 200 ml z zamknięciem HeliCap™ otwiera nowe możliwości w kategorii soków, nektarów i napojów. Kształt opakowania oraz zakrętka pozwalają na bardzo komfortowe spożywanie napoju bezpośrednio z kartonu. Dzięki niej możliwe jest też wielokrotne zamykanie opakowania” – powiedziała Aleksandra Jędrzejewska, dyrektor marketingu Tetra Pak na rynek polski, czeski, słowacki i węgierski.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
- Adgar ma kierownika sprzedaży usług przechowywania danych w swojej serwerowni
- Mleko modyfikowane GERBER Odkryciem Roku 2012 w programie "Laur Konsumenta"
- Kampania informacyjna programu "Wiem, co wybieram" ponownie z Clear Channel
- Richard Clare zostanie uhonorowanynagrodą 2012 CEEQA Lifetime Achievement Award
Nachylona górna ścianka Tetra Brik® Aseptic Edge, nadająca kartonikowi zupełnie nowy wygląd, to cecha wyróżniająca opakowanie na sklepowej półce oraz dająca producentom żywności nowe możliwości w zakresie brandingu produktu. Kształt opakowania jest wyjątkowo ergonomiczny, co w połączeniu z wygodnym zamknięciem sprawia, że karton Tetra Brik® Aseptic jest atrakcyjny i poręczny. Zakrętka pozwala na łatwe, sprawne i szybkie nalewanie oraz spożywanie produktu bezpośrednio z kartonu. Dzięki niej kartonik można wielokrotnie otworzyć i zamknąć, tym samym wygodnie korzystać z produktu poza domem – na spacerze, placu zabaw, w szkole czy podróży.
Nowa linia produktów Leon obejmuje sześć smaków w trzech funkcjonalnych formułach: mocne kości – wapń i witamina D (smaki: jabłka, brzoskwinie i pomarańcze oraz jabłka, truskawki i jagody), rozwój – żelazo i witamina C (smaki: jabłka, truskawki i wiśnie oraz jabłka, mango i gruszki) oraz odporność – witamina C (smaki: jabłka, banany i cytryny z miodem oraz jabłka, maliny i cytryny z miodem).
Karton Tetra Brik® Aseptic Edge został uhonorowany wieloma nagrodami, np.: World Star Packaging Award 2014, nagrodą „Hit 2011” przyznawaną przez sieci handlowe, „Package of the Year 2010” przyznaną przez German Museum of Packaging oraz „Product of the Year 2010” i „Product of the Year 2011” od magazynu handlowego Lebensmittel Praxis. Opakowanie posiada też oficjalny certyfikat Szwedzkiego Towarzystwa Reumatologicznego (SRA), przyznany mu w 2011 roku.
Komentarze (0)