Firma » Biznes
Plany E.Leclerc na rok 2013
Zobacz więcej zdjęć » |
Priorytetem dla ruchu jest kontynuowanie polityki szerokiego asortymentu i niskich cen. W każdej kategorii produktowej E.Leclerc oferuje klientom duży wybór marek, w tym również dwie własne - Eco Plus i Wiodącą Markę. Możliwość dostosowywania się do aktualnych oczekiwań konsumentów jest najmocniejszą stroną segmentu private label, który dalej będzie rozwijany.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
E.Leclerc wyróżnia się na polskim rynku wysoką jakością obsługi przy utrzymaniu niskich cen. Aby budować lepsze relacje z klientem, wprowadzone zostaną nowe narzędzia ułatwiające dokonywanie zakupów w sklepach. Najtańszy koszyk produktów na stronie www, profilu Facebook oraz w gazetkach będzie prezentował ranking 15 najtańszych produktów dostępnych aktualnie w ofercie. Lista zakupów online już teraz umożliwia klientom tworzenie za pośrednictwem strony internetowej własnych list zakupów na podstawie aktualnych gazetek.
Dbałość o swoich klientów E.Leclerc łączy z zaangażowaniem w projekty na rzecz szerszej społeczności. Współpraca z UNICEF i Mennicą Polską w ramach ogólnopolskiej akcji „Reszta w Twoich Rękach" w 2012 roku zaowocowała zebraniem prawie 300 tysięcy złotych na cele charytatywne. Informacje podsumowujące trzecią edycję projektu ukażą się w sklepach oraz na stronie www. W 2013 roku strategia CSR zostanie poszerzona o nowe działania.
Pomimo wyraźnego spowolnienia gospodarki E.Leclerc ciągle się rozwija. W trzecim kwartale 2013 roku planowane jest otwarcie Galerii Amber w Kaliszu, w której powstanie nowy hipermarket sieci o powierzchni 5500 metrów kwadratowych. Będzie to 41 placówka E.Leclerc w Polsce. W 2013 roku sieć planuje również rozpoczęcie realizacji nowego projektu handlowego w Szczecinie.
Nadesłał:
p.wrona
|
Komentarze (0)