Firma » Biznes
Po co biznesowi psychologia?
Zobacz więcej zdjęć » |
Spotkanie rozpocznie się o godzinie 10:00, a zakończy o 14:15. Otworzy je wykład na temat psychologicznych strategii wpływu społecznego stosowanych w kampaniach marketingowych (dr hab. Wojciech Cwalina, SWPS).
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W dalszej części będzie można posłuchać o przyczynach problemów komunikacyjnych (dr Kinga Padzik, SWPS), o czynnikach decydujących o przewadze konkurencyjnej (Marta Bryła, Cityboard Media), o roli badań i ich wykorzystaniu z korzyścią dla marki (Agnieszka Sora, GfK Polonia) oraz o przyczynach rozbieżności pomiędzy oczekiwaniami a wynikami badań (dr Robert Mackiewicz, SWPS). Na zakończenie odbędzie się dyskusja panelowa „Po co biznesowi psychologia?” moderowana przez prof. Andrzeja Falkowskiego z SWPS. Szczegółowy program spotkania jest dostępny na stronie Cityboard Media.
Konferencja odbędzie się w auli im. T. Tomaszewskiego, w siedzibie główniej SWPS przy ulicy Chodakowskiej 19/31 w Warszawie. Wstęp jest wolny, ale ze względu na ograniczoną ilość miejsc obecność należy potwierdzić wysyłając e-maila na adres: instytut@cityboard.pl.
Konferencja podejmuje zagadnienia współpracy biznesu ze środowiskami akademickimi w dziedzinie psychologii. Prezentowane wykłady pokażą zatem na czym polega łączenie praktyki z teorią: z jednej strony takie połączenie jest podstawą w osiąganiu sukcesu w biznesie, a z drugiej przyczynia się do rozwoju kultury akademickiej wrażliwej na zewnętrzne otoczenie społeczne – mówi prof. dr hab. Andrzej Falkowski, Kierownik Katedry Psychologii Marketingu w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie.
Przenikanie się świata nauki i praktyki to niezwykle cenne doświadczenie dla obu stron. Praktycy uzyskują dostęp do najnowszej wiedzy, wyników badań, technologii, innowacji, a kadra naukowa otrzymuje informację zwrotną, na ile nowa nauka daje się asymilować i komercjalizować. Praktycy wprowadzają dalej doświadczenia nauki do domów konsumentów. Zacieśnianie tej współpracy jest dla nas niezwykle istotne – chcemy aby Klienci Cityboard Media wiedzieli, że dajemy im najwyższą jakość i dostęp do osiągnięć współczesnej nauki – mówi Marta Bryła, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media.
Konferencja to kolejny poziom współpracy Cityboard Media i SWPS rozpoczętej we wrześniu 2006 r. przy okazji działalności Instytutu Cityboard Media. W marcu 2009 r. strony podpisały umowę partnerską, która zakłada organizację wykładów, warsztatów i badań poświęconych reklamie zewnętrznej, konsultację projektów badawczych oraz wsparcie projektów dydaktycznych. Jedną z ostatnich wspólnych inicjatyw jest także konkurs City Plakat, w ramach którego oceniane są najlepsze w danym miesiącu kampanie outdoorowe realizowane na nośnikach Cityboard Media.
Cityboard Media - lider rynku wielkoformatowej reklamy zewnętrznej. Działa na polskim rynku od 1996 roku i przez cały okres swojego istnienia konsekwentnie utrzymuje niekwestionowaną pozycję lidera i prekursora. Posiada sieć ekskluzywnych nośników reklamowych o ogólnopolskim zasięgu. Wykorzystuje zaawansowane badania outdooru oraz narzędzia do planowania i pomiarów efektywności kampanii. Jest założycielem Instytutu Cityboard Media, będącego nowoczesną platformą wymiany wiedzy i doświadczeń praktyków reklamy ze środowiskiem naukowym.
W 2008 r. firma zajęła pierwsze miejsce w ogólnej ocenie Klientów w rankingu biur reklamy outdoorowej opracowanym przez magazyn Media&Marketing Polska, zdobyła także nagrodę Impactor w kategorii Najbardziej Podziwiana Firma Out Of Home Roku 2008.
Dodatkowych informacji udzielają:
Agata Zawada Specjalista ds. PR Cityboard MediaMail: agata.zawada@cityboard.pl
Tel: 0 22 860 66 40 wew. 145/ 0 600 900 404Cityboard Media Sp. z o.o. Ul. Stawki 200-193 Warszawa www.cityboard.pl Agnieszka SabatSenior Account ExecutiveMail: agnieszka.sabat@agencja21.pl Tel: 0 22 511 13 85 Agencja 21ul. Brukselska 44A lok. 403-973 Warszawa www.agencja21.pl
Nadesłał:
agencja21
|
Komentarze (0)