Firma » Biznes

Podnieś poziom swoich lekcji z licencją znanej szkoły językowej

Niższa cena nauki języków obcych u prywatnych nauczycieli niż w profesjonalnych szkołach językowych przestaje decydować o wyborze miejsca, do którego rodzice wyślą swoje dziecko. Coraz więcej nauczycieli decyduje się na wykupienie licencji znanej szkoły. Jakie korzyści daje takie rozwiązanie?

Rodzice przywiązują coraz większą uwagę do kwalifikacji nauczycieli języków obcych, do których wysyłają swoje dzieci. Rosnąca konkurencja na rynku usług lingwistycznych śrubuje w górę wymagania nie tylko co do metod nauczania, ale także materiałów dydaktycznych, których nauczyciele używają na lekcjach. Rodzic staje przed wyborem – albo zaoszczędzi i wyśle dziecko do osoby, która może nie posiadać sprawdzonych metod dostosowanych do nauki najmłodszych albo zapłaci więcej wysyłając je do szkoły językowej, ale będzie miał pewność, że proces nauczania będzie odpowiadał jego potrzebom.  

Szkoły językowe oferują nauczycielom możliwość wykupienia franczyzy, która wymaga jednak sporych nakładów początkowych do otwarcia nowej placówki. Innym rozwiązaniem jest sprzedaż licencji na własne metody, co wiąże się ze znacznie mniejszymi kosztami nauczyciela, a daje rodzicom gwarancję, że metody, których ten będzie używać zostały dokładnie sprawdzone na setkach uczniów w całym kraju.

Co nauczyciel zyskuje dzięki licencji i czym powinien kierować się przy rozpoczęciu współpracy?

- Zazwyczaj, szkoły językowe, zajmujące się dostarczaniem licencji, udostępniają ściśle określony program nauczania, materiały dydaktyczne oraz wszelkie niezbędne pomoce naukowe. Zapoznają także licencjobiorcę ze szczegółami istotnymi w danej metodzie edukacyjnej. Co istotne, licencjodawca oferuje materiały związane nie tylko z metodą – licencjobiorcy mogą również liczyć na cenne wskazówki, pomocne w zarządzaniu firmą – mówi Monika Ferreira, Właściciel Dyrektor Zarządzająca MAŁA LINGUA & LINGUA TEENS SPACE, sieci szkół języków obcych dla dzieci i młodzieży, rozwijanych poprzez franczyzę i sprzedaż licencji.
 
Na rynku istnieje bardzo duża konkurencja pomiędzy poszczególnymi ośrodkami językowymi, oferującymi przeróżne programy licencyjne. Wybór programu powinien być bardzo dokładnie przemyślany. Konieczne jest ustalenie na jaką skale chcemy wykorzystywać licencję, a także na jakiej grupie wiekowej chcemy się skupić. Nie obejdzie się również bez przemyślenia potencjalnych poziomów zaawansowania, na których miałby się odbywać lektorat.

-Ważne, aby szkoła językowa, którą zdecydujemy się nawiązać współpracę była opatrzona sprawdzoną i osiągającą bardzo dobre wyniki na rynku marką. Jej stabilna i pewna pozycja, wpłynie pozytywnie także na nasz wizerunek – zdobędziemy zaufania zarówno u przyszłych klinków, jak i potencjalnych partnerów biznesowych – dodaje Monika Ferreira.

Zakup licencji nie wymaga dysponowania ogromnymi sumami pieniędzy, ani też podejmowania wielkiego ryzyka. Pamiętajmy, że obok naszej osobistej kreatywności, sukces gwarantuje nam wybór wiarygodnej w branży marki. Pozostaje zatem dokładnie przemyślenie tego, na czym chcielibyście się skupić, a następnie podjęcie pierwszego kroku w stronę sukcesu. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

katal

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »