Firma » Biznes
Podwójny rekord: 3,84 mln użytkowników i 20 mln odsłon portali Grupy PTWP
Zobacz więcej zdjęć » |
Na historyczne wyniki branżowych serwisów wpływa jakość i kompleksowość oferowanej treści, a także integrowanie wyglądu, funkcjonalności oraz zawartości merytorycznej witryn ze zmianami zachodzącymi w poszczególnych sektorach gospodarki.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
– Stawiamy na najwyższą jakość oferowanych informacji, materiałów i analiz po to by się wyróżniać i nie tracić zainteresowania użytkowników – mówi Wojciech Kuśpik, prezes Grupy PTWP SA. – Konsekwentnie, w każdym z segmentów rynku, w którym działamy, dbamy o precyzyjnie dopasowane, dedykowane treści i kierujemy je oddzielnymi kanałami. Coraz większa specjalizacja przynosi coraz lepsze skutki – dodaje.
W październiku br. rekordowe liczby unikalnych użytkowników oraz odsłon odnotowały należące do Grupy PTWP portale: dlahandlu.pl, housemarket.pl, infoDENT24.pl, parlamentarny.pl, pulshr.pl, rynekaptek.pl, rynekspozywczy.pl, rynekzdrowia.pl oraz sadyogrody.pl.
Na 3,84 mln użytkowników i 20 mln odsłon w skali ostatniego miesiąca w Grupie pracowały także pozostałe serwisy: farmer.pl, portalsamorzadowy.pl, portalspozywczy.pl, propertydesign.pl, propertynews.pl oraz towarzyszący najważniejszym wydarzeniom w polskim przemyśle wnp.pl.
Wyniki poszczególnych portali Grupy PTWP to efekt oferowanej zawartości merytorycznej, a także integrowania wyglądu, funkcjonalności oraz treści serwisów ze zmianami zachodzącymi w poszczególnych sektorach gospodarki.
– Szybkiemu dostarczaniu fachowych informacji w atrakcyjnej i wygodnej formie służy także odświeżanie layoutów, upraszczanie nawigacji i dostosowywanie stron do urządzeń przenośnych – mówi Patryk Felner, kierownik działu wsparcia portali w Grupie PTWP. – Ruch pochodzący z urządzeń mobilnych w wielu przypadkach sięga kilkudziesięciu procent. Wzmacniamy także aktywność w mediach społecznościowych – dodaje.
Uruchomiony zaledwie miesiąc wcześniej portal parlamentarny.pl, relacjonujący przebieg kampanii wyborczej do parlamentu oraz prezentujący sylwetki wszystkich kandydatów na posłów i senatorów, zgromadził w październiku br. ponad milion użytkowników. Po wyborach serwis relacjonuje pracę nowo wybranego parlamentu i rządu, akcentując wątki gospodarcze i finansowe.
Rekordowe osiągnięcia w październiku odnotowały także portale Grupy PTWP z segmentu nieruchomości (propertynews.pl), architektura i design (propertydesign.pl) oraz rynek mieszkaniowy (housemarket.pl).
Prezentujący nowe trendy w projektowaniu i architekturze obiektów komercyjnych, informacje o inwestycjach, autorach projektów i technologiach, serwis propertydesign.pl odwiedziło w październiku br. o 66 proc. więcej użytkowników niż w tym samym miesiącu rok temu. Historyczne wyniki zanotował też informujący o rynku mieszkaniowym, najnowszych inwestycjach deweloperskich i aktualnych trendach na tym rynku portal housemarket.pl.
Rosnącą o 42 proc. r/r i największą w historii oglądalność zanotował codzienny serwis branży medycznej – rynekzdrowia.pl. Porównując październik 2015 r. i 2014 r. liczbę użytkowników i odsłon podwoił specjalistyczny portal aptekarzy i farmaceutów rynekaptek.pl. W szybko rozwijającym się segmencie medycyna i zdrowie rekordowe wyniki notuje także stosunkowo nowy portal Grupy PTWP – rynekseniora.pl.
Październikowe, rekordowe wyniki serwisu sadyogrody.pl, portalu sektora owocowo-warzywnego, platformy wymiany wiedzy, poglądów i porad między producentami, przetwórcami i handlowcami związanymi z sadownictwem i ogrodnictwem, potwierdzają dynamiczny rozwój segmentu spożywczego i rolniczego, który w Grupie PTWP tworzą m.in. wyznaczające trendy serwisy portalspozywczy.pl oraz farmer.pl.
Wzrostem rok do roku na poziomie blisko 104 proc. może pochwalić się skierowany do menedżerów, prezesów, dyrektorów i innych profesjonalistów zainteresowanych szeroko rozumianą branżą HR, strategiami zarządzania zasobami ludzkimi i rozwojem kariery portal pulshr.pl.
Adresatami portali Grupy PTWP są wymagające grupy docelowe – przedstawiciele kadry menedżerskiej średniego i wyższego szczebla, podejmujący na co dzień strategiczne decyzje, liderzy opinii oraz reprezentanci władz państwowych i samorządowych.
Nadesłał:
ImagoPR
|
Komentarze (0)