Gospodarka » Żywność

Polscy handlowcy wyróżnieni nagrodą Ring Of Honour

Warszawa, 11 czerwca br. - Menadżerowie PepsiCo Polska, Michał Stańczyk i Krzysztof Ząbek, zostali uhonorowani nagrodą PepsiCo Ring of Honour dla najlepszych pracowników sprzedaży na całym świecie.

- W PepsiCo wierzymy, że nasi pracownicy to nasz największy atut, dlatego jesteśmy dumni
z tegorocznych laureatów. –
powiedział Zein Abdalla, Chief Executive Officer, PepsiCo Europe. Są to ludzie pełni pasji, którzy świetnie rozumieją zmieniające się potrzeby konsumentów, dzięki czemu obsługa klienta, w naszej firmie, stoi zawsze na najwyższym poziomie. To dzięki ich pracy i zaangażowaniu PepsiCo oferuje produkty najwyższej jakości – dodał Zein Abdalla.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Michał Stańczyk, Krajowy Kierownik ds. Handlu Zorganizowanego Frito-Lay Polska, pracuje dla PepsiCo od 2005 r. Wielokrotnie awansując, w 2011 r. objął obecne stanowisko. Kierownik ma na swoim koncie liczne sukcesy zawodowe, m.in. osiągnięcie rekordowych wyników w handlu nowoczesnym. Zarządzając kanałem sprzedaży dyskontowej wdrożył nowatorskie strategie współpracy, które zostały uznane za najlepsze przez PepsiCo Europe.

 

Krzysztof Ząbek, Krajowy Kierownik Sprzedaży DTS Frito-Lay Polska, pracuje dla PepsiCo od 1998 r., a od 2011 r. zajmuje obecne stanowisko. Jednym z jego największych sukcesów jest  odwrócenie negatywnych tendencji rynkowych w kanale Presell i poprawienie zyskowności całego sektora, które udało się osiągnąć dzięki indywidualnemu podejściu do członków zespołu. Kierownik jest również autorem nowatorskich rozwiązań logistycznych w systemie sprzedaży. Dzięki jego pomocy, obsługa klienta  jest zawsze  na najwyższym poziomie.

 

Polacy znaleźli się w bardzo prestiżowym gronie laureatów Ring of Honour. Co roku wyróżnienie otrzymuje zaledwie ćwierć procenta przedstawicieli światowych sił sprzedażowych firmy.
W tym roku, na całym świecie zostało nagrodzonych 226 pracowników z 50 krajów.

 

Od 1999 roku nominacje do nagrody Ring of Honour bazują na wynikach sprzedaży, jakości obsługi klienta oraz zdolnościach przywódczych w duchu strategii Performance with Purpose. Jednym z głównych celów PepsiCo jest rozwijanie talentów swoich pracowników, czego elementem jest przyznawanie dorocznej nagrody Ring of Honor.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

prunitedpr

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »