Gospodarka » Żywność

Pomidorowe produkty Podravki Produktami Roku 2009

Pomidorowe produkty Podravki Produktami Roku 2009
Zobacz więcej zdjęć »
Linia pomidorów krojonych oraz Pomidory całe bez skórki Podravki zostały wyróżnione tytułem Produkt Roku 2009. Nagroda przyznawana jest corocznie na podstawie badania opinii konsumentów o nowych, innowacyjnych produktach FMCG.

5 marca 2009 roku ogłoszono zdobywców tytułu Produkt Roku 2009. Wśród laureatów znalazły się produkty Podravki: Pomidory całe bez skórki oraz linia pomidorów krojonych. „Tytuł Produkt Roku 2009 to dla nas bardzo ważne wyróżnienie, ponieważ przyznawane jest przez samych konsumentów” – mówi Agnieszka Cichewicz, Brand Manager marki Podravka. „To właśnie ich zadowolenie z produktów Podravki liczy się dla nas najbardziej” – dodaje Cichewicz.

Produkty pomidorowe Podravki wyróżnia naturalność, świeżość i najwyższa jakość stosowanych składników oraz bardzo dobry smak. Zalety te w połączeniuz możliwością wszechstronnego wykorzystania produktów w kuchni spowodowały, że pomidory Podravki zostały bardzo życzliwie przyjęte przez polskich konsumentów. Linia pomidorów krojonych Podravki obejmuje 4 wersje smakowe oferowanew kartonikach Tetra Pak: Pomidory krojone, Pomidory krojone z oliwkami, Pomidory krojone z oliwą i czosnkiem oraz Pomidory krojone z bazylią i oregano. Uzupełniają ją miedzy innymi sprzedawane w puszce Pomidory całe bez skórki.

Nagroda Produkt Roku – Wybór Konsumentów jest przyznawana od ponad 20 lat w 17 krajach. Laureatów wybrano na postawie badania przeprowadzonego w styczniu br. przez TNS OBOP na reprezentatywnej grupie 5 tysięcy Polaków w wieku powyżej 15 lat, z blisko 3300 gospodarstw domowych. Podczas V edycji konkursu respondenci wybrali zwycięzców w 44 kategoriach. Konsumenci oceniali atrakcyjność, walory użytkowe oraz zadowolenie jakiego dostarczają im produkty biorące udział w plebiscycie. Pomidory całe bez skórki oraz linia pomidorów krojonych otrzymały wyróżnienie w kategorii przetwory warzywne. Laureaci konkursu będą mogli posługiwać się tytułem oraz logo Produkt Roku 2009 w reklamach i na opakowaniach.

Tytuł Produkt Roku 2009 to kolejne wyróżnienie dla produktów pomidorowych Podravki. W 2008 roku pomidory krojone otrzymały nagrodę Perła Rynku FMCG, przyznawaną przez detalistów. Obie nagrody są dowodem uznania zarówno za strony konsumentów jak i handlowców.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Effective Public Relations
http://effectivepr.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »