Technologie » Internet

Portal Comarch w nowej odsłonie

Portal korporacyjny Comarch w języku polskim i angielskim zyskał nowy, odświeżony wizerunek.

Przeprojektowaniu uległa strona główna portalu oraz strony dedykowane poszczególnym biznesowym branżom. - Głównym celem odświeżenia portalu Comarch było nadanie mu charakteru lekkości i nowoczesności. Chłodna biznesowa elegancja zamknięta w projekcie graficznym – mówi Łucja Majczak-Burek, koordynator do spraw komunikacji internetowej w Comarch. – Zmiana witryny Comarch była także następstwem ewolucji w prezentacji oferty produktowej spółki, zwłaszcza w biznesowej przestrzeni branż i dedykowanych im usług oraz produktów – dodaje Ł. Majczak-Burek.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

- Obowiązujący dotychczas wygląd portalu został opracowany 2-3 lata temu. W międzyczasie w projektowaniu witryn internetowych nastąpiły ogromne zmiany. Wpływ na to miała nie tylko dostępność nowych technologii, ale też rozwój interfejsów mobilnych na urządzenia takie jak iPad czy iPhone oraz nacisk na wysoki poziom „User Experience”. Stąd właśnie powstała inicjatywa odświeżenia wizerunku Comarch w Internecie i dopasowania go do obowiązujących obecnie trendów – mówi Małgorzata Siwiec, kierownik marketingu w Sektorze Telekomunikacji i jedna z osób aktywnie zaangażowanych w projekt. – Obecny wygląd strony www.comarch.pl przygotowany został w wyniku wielu godzin pracy, zarówno koncepcyjnej, jak i kreatywnej. Myślę, że decyzja o „liftingu” portali była słuszna – efekt mówi zresztą sam za siebie.

Kreacja nowego portalu korporacyjnego została przygotowana wspólnie z agencją marketingu zintegrowanego SoInteractive, która była odpowiedzialna za koncepcję graficzną, prace wykonawcze i wdrożeniowe.  - W zakresie współpracy nad portalem korporacyjnym Comarch mamy z agencją SoInteractive już spore doświadczenie i sukcesy. W 2012 r. strona internetowa Comarch została laureatem konkursu Złota Strona Emitenta V w kategorii spółki należące do indeksu sWIG80. W drugim etapie konkursu Comarch uzyskał maksymalną liczbę punktów wśród wszystkich ocenianych witryn – tłumaczy Łucja Majczak-Burek.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

pawel.kozyra@comarch.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »