Moda » Odzież

Powrót do… przyszłości!

Miesiąc temu Agora Bytom świętowała swoje pierwsze urodziny i zachęcała do wspomnień. Tym razem galeria odsłoniła przyszłość! Agora zdradza kulisy niezwykłej sesji zdjęciowej do kreacji na 2012 rok.

Po godzinach w Agorze manekiny ożywają, a w witrynach zaczyna toczyć się życie, jakiego nie znają klienci największej galerii handlowej w Bytomiu… Właśnie taka idea przyświecała twórcom sesji zdjęciowej, której efekty zostaną wykorzystane jako materiały graficzne Agory na cały przyszły rok.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

W warszawskim studiu Tęcza, realizującej najambitniejsze projekty zdjęciowe, modele przybierali pozy manekinów i wśród impresjonistycznych scenografii odgrywali swoje role. Nad przebiegiem prac czuwał fotograf Adam Wlazły, a za modową stronę sesji odpowiadała Marta Siniło, stylistka i projektantka, a w wolnych chwilach także autorka komiksów. – Scenografie stanowiły baśniowe wariacje na temat otoczenia Agory Bytom. Chodziło o to, by elementy tła były rozpoznawalne jako części centrum miasta – opowiada Ksenia Wałek z Agencji Walk Creative. – Tła sesji miały charakter „pudełkowy”, co oznacza, że posiadały tył i boki. Na etapie postprodukcji dodano do tego witrynę, dzięki czemu osiągnęliśmy naprawdę niesamowity efekt – dodaje.

 

W trakcie dwóch dni zdjęciowych opracowano materiały graficzne na cały rok 2012. Powstały fotografie przygotowane z myślą o zimowej, wiosennej i letniej wyprzedaży, a także obrazy promujące jesienne kolekcje, layout „mikołajkowy” oraz prace uniwersalne do wykorzystania przez cały rok. - Fotografie, które wykonano pod okiem najlepszych warszawskich specjalistów mody, naprawdę nas zaskoczyły. Agora jest na nich miejscem bajkowym i pełnym tajemnic - opowiada Hanna Petters-Kaczmarska, marketing manager Agory. – Jesteśmy bardzo ciekawi reakcji naszych klientów na taką wizję galerii i centrum miasta. Zachęcamy wszystkich do bacznej obserwacji. Już wkrótce część prac pojawi się na billboardach – dodaje.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Profitcomms

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »