Społeczeństwo » Społeczeństwo
Pozwól PGE zrealizować swój wymarzony dzień
Klienci PGE, którzy cenią czas i wygodę, mają szansę zrealizować swój wymarzony dzień. Wystarczy założyć konto w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta PGE eBOK, aktywować usługę PGE eFaktura, a także opisać swój wymarzony dzień, zaoszczędzony dzięki PGE. Szczegóły konkursu znajdują się na stronie www.oszczedzsobieenergii.pl . Co miesiąc PGE wraz ze sponsorem nagród, firmą PayU, zrealizuje wymarzony dzień dla 2 osób, a także przekaże 40 cennych nagród RTV/AGD. Konkurs potrwa do końca roku.
Prosty i bezpieczny system PGE eBOK
Konto w PGE eBOK (www.ebok.gkpge.pl ) pozwala każdemu klientowi w dogodnym dla niego miejscu i czasie zweryfikować stan rozliczenia energii elektrycznej, sprawdzić aktualne saldo, wskazania licznika, a także przedłużyć lub wybrać nową ofertę. Dużym atutem jest powiązanie z profilem kilku kont rozliczeniowych, przez co można zarządzać nimi bez konieczności przelogowania. Ułatwieniem, szczególnie dla osób starszych, jest możliwość udostępniania konta innym osobom, poprzez zapraszanie zaufanych osób do zarządzania nim. W elektronicznym Biurze Obsługi Klienta można również aktywować usługę elektronicznej faktury (PGE eFaktura), i otrzymywać fakturę za energię na swój adres e-mail.
Płatności elektroniczne
W ramach eBOK, PGE oferuje również wygodne płatności elektroniczne. Dzięki współpracy z PayU regulowanie rachunków za energię jest wyjątkowo proste. Usługa dostarczana przez PayU dla klientów PGE polega na przyjmowaniu i przekazywaniu wpłat bezpośrednio na indywidualne numery rachunków bankowych, dzięki czemu gwarantuje bezpieczne
i bezbłędne opłacenie każdej należności. Jest to na tyle wygodna płatność, że pozytywnie wpływa także na terminowość dokonywania opłat. PayU jest partnerem konkursu „Oszczędź sobie energii”, a także sponsorem nagród w konkursie.
Jak wykorzystać zaoszczędzony czas?
PGE prezentuje również w jaki sposób można wykorzystać zaoszczędzony czas /grafika/. Pod Biurami Obsługi Klienta, w 37 polskich miastach, zostaną zorganizowane „strefy komfortu”, gdzie Klienci PGE odpoczywając na wygodnych sofach, dowiedzą się o korzyściach wynikających z korzystania z PGE eBOK oraz PGE eFaktury.
O kampanii
Kampania zdalnych kanałów obsługi i sprzedaży ma na celu zachęcenie klientów PGE do korzystania z elektronicznego Biura Obsługi Klienta PGE eBOK, a także PGE eFaktury (faktury w formie elektronicznej). Będzie realizowana przez 4 miesiące poprzez kampanię on-linie, działania eventowe oraz ambient. Na potrzeby kampanii została przygotowana strona www.oszczedzsobieenergii.pl. Za kreację i przygotowanie materiałów do kampanii online odpowiada agencja K2, za działania eventowe agencja ElPadre, za działania ambientowe oraz kampanię internetową ZenithOptimedia Group. 
PGE Obrót
CABP zorganizował CA Green Day dla klientów korporacyjnych
Cyfryzacja usług prawnych – jak zmienia się oblicze branży prawniczej
Czy w nowych inwestycjach projektowane są bardziej przystępne, kompaktowe mieszkania
Dylemat europejskich centrów danych: to nie tylko luka inwestycyjna w wysokości 100 mld EUR…
Komentarze (0)