Firma » Bankowość

PR Getin Banku nominowany do prestiżowej nagrody SABRE Awards

Getin Bank znalazł się w finale międzynarodowego konkursu dla branży public relations SABRE Awards. Bank otrzymał nominację w kategorii „Usługi finansowe” za strategię komunikacji odświeżonego wizerunku marki.

W tegorocznej, dziesiątej już edycji prestiżowego konkursu SABRE Awards zgłoszono rekordową liczbę 2 400 projektów z 40 krajów. Finaliści, wśród których znalazł się również Getin Bank, zostali wybrani przez 43-osobowe jury złożone ze specjalistów branży PR z całego świata. Bank został nominowany w kategorii „Usługi finansoweza działania zrealizowane w 2013 roku, których głównym celem była komunikacja nowego wizerunku marki oraz wdrożonych w ramach strategii Getin UP produktów i usług, w tym m.in. innowacyjnego rachunku osobistego oraz bankowości mobilnej.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

– Podstawą strategii Getin UP jest założenie, że Getin Bank ma być bankiem pierwszego wyboru. Instytucją, która oferuje proste i praktyczne usługi finansowe sprawiając, że codzienne korzystanie z bankowości jest wygodne. Firmą, który nie boi się innowacji, odważnie inwestuje w nowe technologie i wprowadza pionierskie rozwiązania. Bardzo zmieniliśmy się dla naszych Klientów i zależało nam na tym, żeby pokazać im jak wiele mamy do zaoferowania. Dlatego też, tak dużo uwagi poświeciliśmy działaniom komunikacyjnym. Nominacja w konkursie SABRE Awards jest dla nas powodem do dumy i potwierdzeniem sukcesu zrealizowanej strategii – mówi Wojciech Sury, Dyrektor Biura Public Relations Getin Noble Banku.

Nowa strategia biznesowa Getin Banku „Getin UP” została ogłoszona 5 marca 2013 roku. Jej głównym celem jest rozwój bankowości relacyjnej oraz dalsze dążenie do osiągnięcia statusu banku uniwersalnego i innowacyjnego. W ramach przyjętych założeń wdrożono liczne rozwiązania, w tym m.in. nowoczesną bankowość mobilną, pierwszą na świecie kartę z wyświetlaczem oraz nowatorskie konto osobiste, które pozwoliły zarówno na uproszczenie, jak i uatrakcyjnienie oferty. Strategia komunikacji, nominowana w konkursie SABRE Awards, była integralnym elementem nowej strategii biznesowej.

Pełną listę finalistów w konkursie SABRE Awards można znaleźć tutaj. Dodatkowe informacji na temat Getin Banku są dostępne na stronie www.getinbank.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Getin Bank
http://www.getinbank.pl/

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »