Firma » Bankowość
PR Getin Banku nominowany do prestiżowej nagrody SABRE Awards
W tegorocznej, dziesiątej już edycji prestiżowego konkursu SABRE Awards zgłoszono rekordową liczbę 2 400 projektów z 40 krajów. Finaliści, wśród których znalazł się również Getin Bank, zostali wybrani przez 43-osobowe jury złożone ze specjalistów branży PR z całego świata. Bank został nominowany w kategorii „Usługi finansowe” za działania zrealizowane w 2013 roku, których głównym celem była komunikacja nowego wizerunku marki oraz wdrożonych w ramach strategii Getin UP produktów i usług, w tym m.in. innowacyjnego rachunku osobistego oraz bankowości mobilnej.
– Podstawą strategii Getin UP jest założenie, że Getin Bank ma być bankiem pierwszego wyboru. Instytucją, która oferuje proste i praktyczne usługi finansowe sprawiając, że codzienne korzystanie z bankowości jest wygodne. Firmą, który nie boi się innowacji, odważnie inwestuje w nowe technologie i wprowadza pionierskie rozwiązania. Bardzo zmieniliśmy się dla naszych Klientów i zależało nam na tym, żeby pokazać im jak wiele mamy do zaoferowania. Dlatego też, tak dużo uwagi poświeciliśmy działaniom komunikacyjnym. Nominacja w konkursie SABRE Awards jest dla nas powodem do dumy i potwierdzeniem sukcesu zrealizowanej strategii – mówi Wojciech Sury, Dyrektor Biura Public Relations Getin Noble Banku.
Nowa strategia biznesowa Getin Banku „Getin UP” została ogłoszona 5 marca 2013 roku. Jej głównym celem jest rozwój bankowości relacyjnej oraz dalsze dążenie do osiągnięcia statusu banku uniwersalnego i innowacyjnego. W ramach przyjętych założeń wdrożono liczne rozwiązania, w tym m.in. nowoczesną bankowość mobilną, pierwszą na świecie kartę z wyświetlaczem oraz nowatorskie konto osobiste, które pozwoliły zarówno na uproszczenie, jak i uatrakcyjnienie oferty. Strategia komunikacji, nominowana w konkursie SABRE Awards, była integralnym elementem nowej strategii biznesowej.
Pełną listę finalistów w konkursie SABRE Awards można znaleźć tutaj. Dodatkowe informacji na temat Getin Banku są dostępne na stronie www.getinbank.pl
Branża budowlana nie boi się wakacji. 35 proc. firm prognozuje większe przychody
Nowoczesne wnętrze z nutą natury – dlaczego warto postawić na tynki ozdobne?
Jesteśmy od usług - Komfort rozwija kompleksową ofertę projektowania i montażu
Satysfakcja nie ma końca - nowa odsłona kampanii AI od marki Komfort
Komentarze (0)